رضا رسولی: در بحث تغییر رفتار های ترافیکی رشت می بایست با برنامه ریزی بهتر عمل نمود

دومین جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته حمل و نقل با حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت ، جلسه هماهنگي جهت برگزاري برنامه هاي هفته حمل و نقل توسط شهرداري رشت با حضور دكتر رسولي رئيس كميسيون حمل و نقل و ترافيك شوراي اسلامي شهر رشت ، فاطمه قديمي مدير روابط عمومي وامور بين الملل شهرداري رشت ، نمايندگان و مشاورين حوزه هاي حمل و نقل و ترافيك شهرداري رشت برگزار شد.

در اين جلسه رئيس كميسيون حمل و نقل و ترافيك شوراي شهر رشت با اشاره به برگزاري برنامه هاي ترويجي در هفته حمل و نقل توسط شهرداري و سازمان هاي ذيربط اذعان داشت: در مباحث مختلفي در كشور و استان فرهنگ سازي شده ولي در حوزه حمل و نقل و ترافيك كمتر اين كار انجام شده است ؛ به طور مثال در بحث حفاظت از محيط زيست حساسيت خوبي در شهروندان ايجاد شده اما در بحث تغيير رفتار هاي ترافيكي مي بايست با برنامه ريزي بهتر عمل نمود .
وي ياد آور شد : از همين رو با در نظر گرفتن گروه هاي مختلف اجتماعي و مباحث مختلف ترافيكي مي توان در اين هفته مراسمي ويژه با تكيه بر تغييرات اجتماعي در حوزه ترافيك برگزار نمود .

دكتر رسولي با تاكيد بر اطلاع رساني به روز توسط واحدهاي روابط عمومي سازمان هاي مرتبط شهرداري رشت در خصوص ويژه برنامه هاي هفته حمل و نقل تصريح كرد: روابط عمومي سازمان هاي زير مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافيك بايد برنامه ريزي هاي خود را با هماهنگي روابط عمومي مركز به اجرا درآورند.
فاطمه قديمي مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت نيز ، تشريح درست حمل ونقل عمومي و ساماندهي ترافيك شهر رشت را ماموريت اصلي فعلي شهرداري رشت برشمرد و گفت : بخش هاي مختلف شهرداري بايد در اجراي برنامه هاي مربوط به ساماندهي حمل و نقل و ترافيك شهري با مديران ارشد شهرداري همگام و همراه باشند.
در ادامه اين نشست دكتر آنام اردشيري نيز به تشريح برنامه هاي مرتبط در اين حوزه پرداخت و نمايندگان و مشاورين شهرداري در حوزه ترافيك نقطه نظرات خود را در مورد چگونگي اجراي برنامه اعلام داشتند.

در پايان برنامه هاي هفته حمل و نقل ( از ۲۶ آذرماه تا ۳ دي ماه) به ترتيب با موضوعاتي چون ترافيك و فرهنگ، حمل و نقل غيرموتوري با استفاده از دوچرخه، ترافيك و محيط زيست، ترافيك سالمندان، ترافيك و ايمني، ترافيك و پياده روي با برگزاري برنامه هاي متنوع مورد بحث و بررسي قرار گرفت .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =