مرتضی پورعلی‌گنجی در برنامه نود، مهمان عادل فردوسی‌پور بود و حرف‌ های جالبی از گذشته و برنامه‌های آینده‌اش زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکن بابلی تیم تیانجین چین که یکی از مدافعان ثابت تیم ملی شده است مهمان این هفته عادل فردوسی‌پور بود.
مرتضی پورعلی گنجی ابتدا در مورد حضورش در جام ملت‌ها بعد از مصدومیت منتظری صحبت کرد. از این که کروش چه قدر به او روحیه داده و گفته «تو بهترینی» و او هم با انگیزه بالا به میدان رفته است. سپس در مورد تقابلش با زلاتان صحبت کرد وگفت او مثل یک تیر برق بود که هر کس به او می‌خورد خرد می‌شود!
بعد از این‌ها عادل فردوسی‌پور خاطرات مرتضی در تیم ملی را مرور کرد و بازی‌های خاطره انگیزی از او را پخش کرد. مانند گل‌زنی او به عراق و ترکمنستان و پنالتی‌ ریسکی او در جام ملت‌ها و کمی هم خاطرات بد او در تیم ملی؛ مانند پنالتی‌ای که در بازی با عراق به عراقی ها داد. سپس هم یارگیری او با زلاتان سوژه فردوسی‌پور شد که بازیکن سوئدی او را به راحتی کنار زد!
او بعد از آن در مورد بازی‌هایش در چین صحبت کرد و گل‌های زیبایی که با ضربه سر به ثمر رسانده است. البته عادل چند صحنه از پنالتی‌هایی که او در چین داده هم پخش کرد و با شوخی با پورعلی‌گنجی صحبت می‌کرد.
او در مورد غذاهایی که در چین می‌خورد گفت یک رستوران ایرانی پکن داشت و کمی از آن‌جا غذا گرفتم. بعدش دیگر در خانه معمولا تن ماهی، لوبیا و جوجه با برنج می‌خوردم.
در مورد پیشرفت فوتبال چین هم گفت هر چه قدر سرمایه‌گذاری کنید همان‌قدر برداشت می‌کنید. سپس از مربی‌ها و بازیکنان بزرگ حاضر در چین گفت. بعد از این‌ها فردوسی‌پور عکس‌هایی از کودکی و نوجوانی پورعلی‌گنجی نشان داد و خاطرات جالبی را مرور کردند. در یکی از خاطراتش از این گفت که یک روز موهایش را مدل‌دار زده بود و برای این که مربی از تمرین بیرونش نکند رفته بود موهایش را از ته زده بود! مرتضی در مورد سختی‌های کودکی‌اش گفت که شرایط برای زندگی سخت بود. ایاب و ذهاب برایش سخت بوده و حتی پول کرایه ماشین هم نداشته است؛ بنابراین سر محل می‌ایستاده تا یک آشنا پیدا کند و او را سوار کند و بعد از آن هم 8 ماه در خانه دایی‌اش در تهران زندگی کرد تا بتواند در تیم پاس تهران عضویت داشته باشد.
او گفت که دوست دارد به خاطر این که کروش او را به دفاع آورده است در همین پست باقی بماند، زیرا بازدهی بالاتری دارد. او الگوی خود را جواد نکونام معرفی کرد. مرتضی الگوی خارجی خود را بالاک معرفی کرد و گفت او را با راموس هم مقایسه می‌کنند!

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =