مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان ، در متن پيام رضا علیزاده چنين آمده است:

16 آذرماه یاد آور تبلور غیرت و همت دانشجویان سرافراز همگام با سایر اقشار ملت ایران در پاسداشت ارزش های دینی و ملی است که ماندگارترین جلوه های ایثار و از خود گذشتگی را در صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی ترسیم نمودند.

موفقیت‌های مکرر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور داشته‌اند و همزمان با آن بصیرت، آگاهی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین المللی، ارزنده و قابل تحسین است.

دانشجویان امروز به تبعیت از منويات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قله‌های علوم دوخته‌اند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی و انسانیت رقم بزنند و دشمنان را همان‌گونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

بدينوسيله ضمن تبريك روز دانشجو ، اميداست در سايه وحدت، همدلی و هم‌افزایی روزافزون، دست در دست هم با حفظ کرامت دانشجو و دانشگاه به گسترش فضای امید و نشاط و تلاش در راستای رسیدن به قله‌های رفيع علم و دانش و نیز سربلندی ايران عزيز اسلامي موفق و مؤيّد باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =