خانه ملت نوشت: سخنگوی دولت با اشاره به ارسال همزمان لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم به طور کامل با تاسی از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

محمدباقرنوبخت با اشاره به زمان ارسال لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی گفت:کار تدوین پیش نویس لایحه بودجه 95 و برنامه ششم در دولت به پایان رسیده و امروز نیز می توانستیم لایحه بودجه را به مجلس ارسال کنیم؛اما با توجه به اینکه مجلس نظر به ارسال لایحه بودجه و برنامه ششم به طورهمزمان داشت؛تاخیر در ارسال این دو لایحه رخ داد.
وی ادامه داد:اکنون دولت مشغول رسیدگی به لایحه برنامه ششم بوده تا برای ارسال همزمان با بودجه به صحن علنی مجلس آماده شود.
نوبخت گفت:بخش نخست لایحه برنامه ششم توسعه تحت عنوان 'احکام دائمی' درحال حاضر دردستورکار کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد.
معاون رئیس جمهوربا اشاره به مدنظر قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه،تاکید کرد: آنچه که به مجلس تحت عنوان لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه تقدیم خواهد شد،مستند و پیوستی براقتصاد مقاومتی دارد و تناظر تک تک تبصره های برنامه ششم با هریک از 24 بند اقتصاد مقاومتی همخوانی خواهد داشت.
سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،تصریح کرد:بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم به طورکامل با تاسی ازسیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    6 0
    عجله نكنيد دولت قبل نزديك فروردين ميداد همگي يادشون هست البته الان يتدشون رفته هي انتقاد ميكنن