رسانه مجازی کمیته ملی المپیک طعنه ای به فدراسیون وزنه برداری زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که اهالی ورزش می دانند کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک رابطه خوبی با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ندارد، رسانه مجازی این کمیته طعنه ای به فدراسیون وزنه برداری زده است. وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان که در آمریکا برگزار شد عملکرد بسیار ضعیفی داشت و حتی رکورد دوضرب حسین رضازاده توسط یک وزنه بردار روس زده شد.
این بهترین فرصت برای مخالفان علی مرادی است تا از او انتقاد کنند. کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک هم از این فرصت استفاده کرده و از طریق رسانه مجازی کمیته ملی المپیک انتقاد کرده است. کانال خبری «پنج حلقه» مطلبی منتشر کرده با این تیتر: «ماحصل رقابت‌های جهانی هیوستون/ نه قوی‌ترین داریم، نه بهترین.»
در متن این خبر نوشته شده: «هم عنوان قوی‌ترین وزنه بردار دنیا که در اختیار حسین رضازاده بود را از دست دادیم و هم اینکه جایی بین ۵ وزنه بردار بر‌تر رقابت‌های وزنه برداری جهان در هیوستون آمریکا به دست نیاوردیم. خلاصه و مفید. الکسی لوچف از روسیه در آخرین شب مسابقات رکوردهای دسته فوق سنگین جهان را در دوضرب و مجموع به نام خود تغییر داد، در رده‌بندی اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات با ۴۸۲.۷۳ امتیاز در حالی عنوان بهترین وزنه‌بردار مسابقات جهانی ۲۰۱۵ را به دست آورد که جدی‌ترین رقیب او، لیجون چن از چین که اتفاقا او هم دو رکورد دوضرب و مجموع دسته ۶۲ کیلوگرم را ارتقا بخشیده بود، صاحب ۴۸۲.۲۱ امتیاز شد و با اختلاف ناچیزی نسبت به لوچف (۵۲ صدم امتیاز) در مکان دوم ایستاد. در این رده‌بندی کیانوش رستمی، نماینده شایسته وزنه برداری کشورمان با کسب ۴۶۴.۱۹ امتیاز سینکلر (سیستم امتیازدهی فدراسیون جهانی) در رده دهم بهترین وزنه‌برداران مرد مسابقات جهانی هیوستون ایستاد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =