فعالیت بیش از  ۲۳۰ هیئت مذهبی در برگزاری مراسم روز اربعین در بوشهر

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم روز اربعین در بوشهر مراسمات اربعین در این شهرستان با حضور بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، سید ناصر فاطمی صبح یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های اربعین در بوشهر اظهار داشت:  برنامه های عزادارای امام حسین (ع) تنها برنامه ای است که مدیریت آن کاملا مردمی و نیاز به دعوت ندارد و هر ساله با حضور سنین و اغشار مختلف پر شور تر از سال قبل برگزار می شود.

وی از فعالیت 230 هیئت در شهر بوشهر جهت برگزاری مراسمات روز اربعین خبر داد و گفت: برنامه شاخص این هیئت ها برگزاری  تجمع بزرگ اربعین خواهد بود.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر  در ادامه بیان کرد: تجمع بزرگ اربعین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  ۱۰ صبح روز چهارشنبه  حرکت خود را از میدان قدس آغاز می کنند و تا مصلی نماز جمعه این شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی یکی از اعمالی که روز اربعین به آن تاکید شده است خواندن زیارت اربعین عنوان کرد و گفت: بین دو نماز ظهر و عصر دعای اربعین نیز قرائت خواهد شد.

فاطمی اظهار کرد: علاوه بر این تجمع، مراسم های مختلفی نیز در حسینیه ها، تکایا و مساجد شهر بوشهر، چغادک و عالیشهر توسط هیئت ها برگزار خواهد شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =