مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی : تکمیل راه آهن ارومیه از اولویت های ما خواهد بود

داریوش صدر مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران از برنامه ریزی برای تکمیل راه آهن ارومیه و پروژه های بالای 80 درصد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، داریوش صدر در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت : استان آذربایجان غربی با توجه به هم مرزی با 3 کشور از استان های مهم و استراتژی کشور است و باید بتوان از این مهم استفاده کنیم.

وی افزود : متاسفانه مشکلاتی از قبیل جنگ و مشکلات اجتماعی باعث عقب ماندگی های زیادی شده که باید با کمک هم و نپرداختن به مسائل حاشیه ای در راستای اعتلای برنامه ها و تکمیل پروژه ها قدم برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد : اولویت کاری ما تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد و راه آهن ارومیه است که این اقدام را با هدف توزیع امکانات و اعتبارات در سطح استان بر اساس اولویت انجام خواهیم داد.

صدر گفت : آذربایجان‌ غربی به سبب واقع شدن در منطقه کوهستانی برای توسعه راه، نیازمند منابع مالی بیشتری است و درصدد هستیم با تامین اعتبارات لازم به توسعه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در این استان اقدام کنیم.

وی افزود : هم اکنون تکمیل روکش راه های اصلی ، فرعی و روستایی آغاز شده است که امیدواریم با مساعد بودن آب و هوا این کار را بسرعت به اتمام برسانیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    با سلام و خسته نباشید.ای کاش همه به این خطه از ایران اسلامی اهمیت بدهند که خیلی عقب افتاده.من خودم درفیلم چارلی چاپین راه آهن را دیدم شما هم دقت کنید می بینید.وای به ما کجایید