با اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور که سحرگاه امروز توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان انجام شد ده ها متهم تحت تعقیب، سارق و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ حسن ياردوستي، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در این زمینه گفت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله امنيت محله محور سحرگاه امروز مرحله ديگري از اين طرح با بكارگيري توان نيروهاي كلانتريها و يگان امداد در چهار منطقه شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وي به نتايج موفقيت آميز اين طرح اشاره كرد و افزود: در اين عمليات منسجم و هماهنگ ماموران پليس توانستند ده ها متهم تحت تعقيب، افراد شرور و مخلان نظم و امنيت محلات، توزيع كنندگان مواد مخدر و سارقان و معتادان تابلو و ولگرد را شناسايي و دستگير كنند.

اين مقام مسئول از كشف آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، اموال مسروقه و ده ها قبضه سلاح سرد شامل قمه، قداره و چاقو هاي نامتعارف خبر داد و گفت: تعدادي از متهمان دستگير شده داراي سوابق متعدد كيفري هستند.پ

ياردوستي با اشاره به اجراي مداوم طرح امنيت محله محور در سطح محلات شهرستان خاطر نشان كرد: اين طرح پس از دريافت گزارشات مردمي و شناسايي محل هاي تردد افراد شرور اجرا و نسبت به دستگيري آنها اقدام مي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اينكه پليس در برابر مخلان نظم و آرامش مردم كوتاه نمي آيدگفت: در هشت ماهه امسال نزديك به 100 طرح امنيت محله محور در سطح شهرستان اصفهان اجرا شده و مجرمان تحت تعقيب، خرده فروشان مواد مخدر، افراد شرور، سارق و مزاحمان نواميس مردم دستگير و تحويل قانون شدند كه اين طرح ها با استقبال و رضايت شهروندان روبرو و خواستار استمرار اين گونه اقدامات بودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =