اجتماع بزرگ بسیجیان کرمانشاه تحت عنوان شکوه ایستادگی در محل میدان صبحگاه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان(شکوه ایستادگی) که در سپاه نبی‌اکرم(ص) برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل(ره) با فرمان تشکیل بسیج بیست میلیونی، ارتشی را بنا که سبب سربلندی این نظام شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش شهادت و ایثار در فرهنگ بسیج قرار گرفته است، بیان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی که به حضور آگاهانه و با بصیرت مردم نیاز بود، ملت در قالب بسیج در میدان‌های مختلف حاضر شده و به دفاع از نظام اسلامی پرداختند.

سردار ریحانی با اشاره به حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و کوثر و الزهرا(س) در این صبحگاه عنوان کرد: تا زمانی که براساس اعتقادات و ارزش‌ها در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهانه حضور داشته باشیم، سربلند خواهیم بود.

همچنین آیت‌الله مصطفی علما نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و سرمایه عظیمی است که در هر شرایطی از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: بسیج همانند دریایی بیکران از فضائل و ارزشها است که از همان بدو تأسیس توسط حضرت امام (ره) مورد توجه ویژه ایشان قرار داشت و در طول سالیان متمادی نیز دستاوردهای خوبی برای نظام به همراه داشته است.

آیت‌الله علما بسیج را خاکریز مستحکم نظام دانست و گفت: تشکیل بسیج سبب شد تا قدرت نظام محدود به ارتش و سپاه و نیروهای نظامی نباشد و همین تقسیم کار بود که در دوران دفاع مقدس به کشورمان کمک ‌کرد و زمینه‌های پیروزی آن را فراهم کرد.

وی یکی از دلایل قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را وجود روحیه و تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: فرهنگ بسیج فرهنگی غنی و ریشه‌دار است که سبب شده همه مردم خود را یک بسیجی بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از دلایلی که دشمنان از تمام ملت ایران حساب ویژه‌ای می‌برند به خاطر وجود همین روحیه بسیجی در آنها است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج از سوی حضرت امام (ره) نشانه دوراندیشی ایشان نسبت به آینده کشور بود، خاطرنشان کرد: شاید در روزهای نخستین افراد کمی مفهوم تشکیل این نیروی مردمی را درک کرده بودند اما امروز بر همگان اثرات تشکیل آن مشخص و مبرهن شده است.

آیت‌الله علما گفت: بدون شک تا زمانی که این روحیه بسیجی میان مردم ما وجود دارد دشمنان هیچ گزندی نمی‌توانند به نظام و انقلاب اسلامی ما وارد کنند.

اسدالله رازانی نیز در مراسم «شکوه ایستادگی» گفت: زمینه حضور همه ملت باید در صحنه با گسترش فرهنگ بسیج فراهم شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر استمرار نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف، بیان داشت: کشور همواره با تهدیدات دشمنان مواجه است و این اهمیت حضور بسیج را بیش از پیش آشکار می‌کند.

وی با تقدیر از اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: بسیج همواره در بخش‌های ارزشی، علمی و سازندگی به ایفای نقش پرداخته و در مقابل تهدیدات خارجی نیز ایستاده است.

این مقام مسئول حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان را از دیگر مفاهیم موجود در فرهنگ بسیج برشمرد و گفت: فرهنگ بسیج باید برای اقتدار هر چه بیشتر نظام استمرار یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =