مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو توسعه و رونق هرچه بیشتر منطقه را عاملی در راستای رشد قابل توجه در اقتصاد ملی توصیف کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، حسین فروزان در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی آذربایجان غربی با تاکید بر این که خوشبختانه شرایط کار در منطقه فراهم است و پتانسیل های قابل توجهی در منطقه آزاد ماکو وجود دارد، گفت: این منطقه پتانسیل بالایی در زمینه کشاورزی، تجارت و معدن دارد و می‌توان سرمایه گذاری گسترده‌ای بر روی سیستم گمرگی و ترانزیت منطقه انجام داد.

وی افزود: این منطقه همچون گذشته می‌تواند برای کشور در آمدزایی داشته باشد لذا باید با دقت نظر بیشتر و توجه گسترده تر بر روی این منطقه کار کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به پتانسیل‌های بالای این منطقه در حوزه تجارت، گمرگ و ترانزیت و تاثیر قابل توجه آن در اقتصاد ملی گفت: امروز می‌توان با توجه هرچه بیشتر به این منطقه تاثیرات قابل توجه آن در اقتصاد ملی را مشاهده کرد.

در این دیدار داود غفار پور مدیر کل امور اقتصادی آذربایجان غربی نیز پتانسیل های این منطقه را قابل توجه بر شمرد و بر توجه بیشتر به این منطقه تاکید کرد.

بر اساس این گزارش مدیرکل امور اقتصادی استان از پایانه 12 هکتاری منطقه آزاد ماکو که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد، بازدیدکرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =