مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: اعتبارات آموزش و پرورش در سالجاری نسبت به پارسال، رشد قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، احمد شیرزاد صبح امروز در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد به اعتبارات بند د تبصره 2 محل عوارض گاز اشاره کرد و گفت که از مجموع اعتبار 5.3 میلیارد تومانی به استان یزد، 1.5 میلیارد تومان تاکنون واصل شده است.

شیرزاد با اشاره به اینکه بالغ بر 3 هزار کلاس مدارس استان نیاز به تخریب و بازسازی دارد، تصریح کرد: در این خصوص از مجموع اعتبار 7.7 میلیارد تومانی تاکنون 4.2 میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده است.

وی همچنین به اعتبارات مهم درخصوص تکمیل فضاهای آموزشی نیمه پرداخت و میزان آن را 2.7 میلیارد تومان اعلام کرد که این میزان نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است.

شیرزاد با اشاره به اعتبارات تامین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس، میزان تخصیص آن را از مجموع اعتبار 521 میلیون تومان، 350 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش به اعتبار تبصره 3 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده پرداخت و گفت: 1.150 میلیارد تومان از این محل به استان تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی استان یزد هم در سخنانی سرجمع اعتبارات این دستگاه را 17.5 میلیارد تومان اعلام کرد که 6.1 میلیارد تومان از آن معادل 35 درصد تا امروز تخصیص یافته است.

حمیدرضا محمدی، اعتبارات سال 93 را 12.7 میلیارد تومان عنوان کرد که 9.8 میلیارد تومان معادل 77 درصد آن تخصیص یافت.

گفتنی است ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد در سالجاری به ریاست استاندار و دبیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و باحضور مدیرکل دفتر پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور، معاونان استاندار، مسئولان سازمان مدیریت و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن زنده یاد حمیدیا تشکیل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =