انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه شهرکرد با حضور پرشور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان دانشگاه شهرکرد دوشنبه 2 آذر 94 با حضور پرشور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شهرکرد با هدف تقویت فضای مشارکت، همکاری و تعاون، ایجاد همدلی در میان دانشجویان و مسئولین دانشگاه، فراهم نمودن زمینه لازم برای تجربه‌اندوزی و مسئولیت‌پذیری و آشنایی بیشتر دانشجویان با توانمندی‌ها، امکانات و چگونگی اداره امور دانشگاه رأی مستقیم دانشجویان تشکیل مي‌شود، این شورا دارای نقش مشورتی بوده و در چارچوب مقررات و آئین نامه شورای صنفی- رفاهی دانشگاه‌ها و وظایف تعیین شده خود فعالیت مي‌كند.

بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه شهرکرد 12 نفر از دانشجویان دانشگاه شهرکرد به عنوان داوطلب عضویت در شورای صنفی- رفاهی اعلام آمادگی نموده و با یکدیگر رقابت کردند که از این جمع محمود حسني جوانمردي، علي بني مسني، محمد اسماعيلي، مهدي عظيمي و حميد جمالي به عنوان اعضاي اصلي و يوسف رشيدي و زهرا شاه‌مرادي به عنوان اعضاي علی‌البدل با انتخاب مستقیم دانشجویان به این عضویت این شورا درآمدند.

گفتني است دكتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد ضمن بازديد از مراحل برگزاري اين انتخابات، شوراي صنفي رفاهي را به عنوان يك عامل مؤثر در ارتقاء سطح مشاركت و ايجاد همدلي بين دانشجويان و مسئولين معرفي كرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =