۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
6 مقصد گردشگری که یَختان را باز می کند!

اگر سرمایی هستید و می دانید طاقت سفر به سرزمین های یخی و برفی را نداشته و تمایلی به انجام ورزشهای زمستانی هم ندارید پس اکنون وقت برنامه ریزی است.

به گزارش توریسم آنلاین، احتمالا شما هم با ما هم عقیده هستید که از زیبایی های کره خاکیمان این است که هر لحظه از سال در هر گوشه از آن آب و هوایی متفاوت برقرار است.

در حالی که عده ای لباس زمستانی های خود را در کمدها جای می دهند، برخی دیگر آبتنی تابستانی می کنند.

اگر اهل سرما نیستید و می خواهید برای سفرهای زمستانی خود به نقطه ای گرم سفر کنید پس بهترین مقصدهای پیشنهادی ما را بخوانید:

مجموعه ای از شهرهای ساحلی در شرقی ترین حاشیه جمهوری دومینیکن که توریست ها آن را به نام "پونتا کانا" می شناسند.این منطقه مملو از هتل هایی بزرگ با قیمت هایی مناسب با هر بودجه ای است.

"لوس کابوس" واقع در مکزیک منطقه ای خوش آب و هوا که بهترین ماه های سفر به آن دسامبر تا آوریل است و چند جستجوی کوچک هتل های ارزانقیمتی را به شما معرفی می کند.



ساحل های طلایی و ماسه های گرم،"سان جوآن" در پورتوریکو با وجود فرهنگ های مختلف توازن خاصی میان هنر، فرهنگ و تاریخ این ناحیه برقرار است که آرامش ویژه ای به سواحل و خیابان های قلوه سنگی آن بخشیده است.

جزیره کوچک 10 کیلومتری "بوراکی" در فیلیپین دارای بهترین سواحل دنیا است. سواحل آرام در یک طرف جزیره و در طرف دیگر آب های مواج مخصوص موج سواری از ویژگی های این جزیره کوچک هستند.

"کاستاریکا" یکی از مقصدهای محبوب زمستانی است که گردشگران برای آفتاب طلایی اش به طرف آن سرازیر می شوند اما با این وجود در فصل اوج گردشگری این کشور بسیاری از این مناطق، کم جمعیت هستند و موج گردشگران شما را اذیت نخواهد کرد. بندسواری در میان جنگل و دره های سبز یکی از بهترین تجربه های این سفر خواهد بود.

"گرانادا" کشوری جزیره ای در شرق دریای کارائیب که دارای بندرگاه های تاریخی، آبشارهای زیبا و باغ های تماشایی بوده و بهترین راه تماشای کل جزیره اجاره یک خودرو است. هرهفته جمعه ها یک جشنواره محلی به نام "فیش فرایدی" برای ماهیگیری برگزار می شود.

17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    23 1
    چقدر دوست دارم برم . . .