یک مقام قضایی به محسن پهلوان مدیرعامل شاندیز که با وجود اعتراضات گسترده مال باختگان این شرکت همچنان آزاد است، هشدار داد مهلت قانونی به زودی به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعتراضات گسترده مال باختگان پدیده شاندیز در ماه های اخیر، به فصل نهایی خود نزدیک می شود. هفته گذشته این اعتراضات و تجمع ها از مقابل ساختمان صدا و سیما در تهران تا نهادهای قانونی در مشهد و سایر شهرهای استان های شمال شرق کشور را در برگرفته بود. با این وجود هنوز محسن پهلوان، مدیرعامل پدیده شاندیز که دادستان کل کشور گفته ۸۰ درصد سهام این شرکت را مالک است، در آزادی به سر می برد.

شاید اعتراضات گسترده هفته گذشته باعث شد رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اعلام کند مهلت قانونی به مدیران «پدیده شاندیز» به زودی به پایان می‌رسد
حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: مهلت داده شده به مدیران پدیده شاندیز برای پرداخت حق و حقوق سهامداران به زودی به پایان می‌رسد.
او با تشریح آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز گفتت: دادستانی اخطار نهایی را به «پدیده» برای پرداخت وجوه مردم داده است . اگر مدیران پدیده تا پایان مهلت قانونی حق و حقوق مردم را پرداخت نکنند دادستانی برای حل و فصل این موضوع ورود کرده و با مدیران پدیده برخورد قضایی جدی انجام می شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در ادامه گفت: مدیران پدیده اگر همکاری‌های لازم را انجام ندهند و به اخطار قانونی ستاد و دادستانی و در جهت الزام به ایفای تعهد اقدام جدی انجام ندهند، حتما با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان مشهد نیز چندی قبل در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز نیزگفت: مصوبات ستاد تدبیر در رابطه با این پرونده در شورای عالی امنیت ملی تایید شد.

غلامعلی صادقی توضیح داد: ستاد تدبیر مستقر در استانداری خراسان رضوی مصوباتی را در خصوص این پرونده مورد بررسی قرار داد که مصوبات نیاز به تایید شورای عالی امنیت ملی داشت که توسط شورا تایید شد.طی تدابیر اتخاذ شده حدالامکان پرونده به شکل غیر قضایی حل و فصل خواهد شد و ماهیت مصوبات این ستاد نیز بر حل غیرقضایی پرونده پدیده شاندیز تاکید دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در ارتباط با فروش اموال پدیده نیز گفت: فروش اموال بر اساس مصوبات صورت می‌گیرد.

 


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    5 0
    چرا اصلا گذاشتيد از اول اينجوربشه شمايي كه برادادن يك وام اندك به دوتا جوون اينهمه خان رستم ميچينيد چون يهوواينهمه ثروت ملت رو دودستي داديد به اين دزدان
  • احسان A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    4 0
    با سلام تا کی بازی با کلمات مسئولین ادامه دارد به من بگویید معنی کلمه بزودی چیست چند وقت است می شنویم بزودی مشکلات حل می شود بزودی خبر های خوبی می شنوید بزودی مهلت تمام است بزودی دادستانی وارد عمل می شود بزودی ستاد تدبیر اعلام می کند بزودی خرداد 94 پدیده به بورس می رود حال شما بگویید بزودی یعنی چه؟؟؟؟
  • حمید IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    4 0
    {{ بسمه تعالی }} باسلام جناب آقایان استاندارودادستان محترم استان خراسان نزدیک یکسال شد که صدها خبرازخبرگزاری ها درمورد شرکت پدیده شاندیزنسبت به احقاق حقوق قریب یک میلیون ایرانی درسراسرکشورمنتشرگردید. تاکنون همه وعده بوده وکوچکترین عملی دراین مورد صورت نگرفت.میشود لطفا آخرین تاریخ مهلت داده شده راقید بفرمائید.؟ باتشکر