حرف های ارزشمند کاشانی درباره امید ها و یک سئوال درباره این تصویر

حبیب کاشانی مدیر تیم امید فدراسیون فوتبال را متهم کرد که به تیم امید و دیگر تیم های پایه نمی رسد و امکاناتش را در اختیار تیم بزرگسالان است.

فرهاد عشوندی:حبیب کاشانی مدیر تیم امید که با ایجاد امکانات بسیار توانسته شرایطی مناسب را فراهم کند ، تا همه انتظار داشته باشند کادرفنی این تیم یعنی مایلی کهن و محمد خاکپور که با تجربه ترین تیم تاریخ امید ایران که همه حاصل جوانگرایی دو سال اخیر تیم های لیگ برتر هستند را به المپیک ببرند و دیگر بهانه ای برای ناکامی نداشته باشند هم از شرایط فدراسیون فوتبال ناراضی است. او که کفاشیان بعد از برون سپاری مسئولیتش در تیم امید ، احتمالا مسئولیت گرفته که دیگر از منابع فدراسیون فوتبال برای تیمش هزینه نکند ، یا حداقل کفاشیان این نظر را درباره اش دارد ، از این می نالد که 132 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته برای تیم امید از سوی کمیته ملی المپیک در اختیارش قرار نگرفته و طباطبایی ، مسئول مالی فدراسیون فوتبال که برادر همسر علی کفاشیان است ، این پول را در اختیار همکاران حبیب کاشانی قرار نمی دهد. کاشانی در برنامه ورزش و مردم گفت:«باید به تیم های پایه کمک بشود ، ما در جلسه که با رئیس فدراسیون آلمان داشتیم ، این رئیس فدراسیون فوتبال گفت،اگر می خواهید فوتبال ایران پیشرفت کند ، باید به تیم های پایه امکانات داده شود.»

علی کفاشیان

 او درباره جلسه ای سخن می گوید که گروه زیادی از همراهان آقای کاشانی در آن نشست حضور داشتند. افرادی که حبیب کاشانی احتمالا با تماشای بار دیگر تصاویرش می تواند توضیح دهد ، چند نفر از این همراهان ، می توانند این تجربه را به فوتبال ایران منتقل کنند.

او که تیمش در 60 روز آینده باید برای هدف بزرگ رسیدن به المپیک بجنگد و انصافا در یکسال گذشته که مسئولیت پذیرفته از نظر لجستیکی هیچ کمبودی برای تیمش نگذاشته و تیمش بدون دغدغه تمرین در چمن های نامناسب ایران ، تقریبا تمام اردوهایش را در بهترین کمپ های خارجی گذرانده و بهترین بازی های دوستانه را پشت سر گذاشته ، حالا به انتظار نتیجه گیری است. او در حرف هایش با تشکر از اینکه در هیچ یک از اردوها بازیکنی را از دست نداده و همه خروجی شان حل شده و باشگاه ها هم با آنها همکاری کرده اند ،گفت:«تیم ها 4 یا 5 بازیکن شان را در اختیار تیم ما قرار دادند چون نگاه شان ملی بوئد. با اینکه خودشان ضربه خوردند اما با تیم ما همکاری کردند چون نگاه شان ملی است.»

 او این ها را گفت و بی آنکه اشاره کند در این دو ماه کادرفنی اش تیمی را در اختیار دارد که نزدیک به 9 ملی پوش بازی کرده در تیم ملی بزرگسالان را دارد ، تنها به یک جمله کوتاه اشاره کرد که حقیقتی غیر قابل انکار است ؛«ما 50 درصد کار را به طور کامل انجام دادیم. 50 درصد دیگر مسیر صعود  دست بازیکنان ، کادرفنی و فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک است که باید حمایت کنند.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    19 8
    اولویت ما تیم بزرگسالانمونه بعدش امید و بقیه رده های سنی و باشگاها