سرمربی تیم ملی فوتبال امید پس از بازگشت به وطن از حال و هوای اردوی امارات گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد خاکپور در فرودگاه به خبرنگاران گفت: اردوی یازده روزه خوبی داشتیم. قرار بود با عراق و استرالیا بازی کنیم که عرافی‌ها کمی برنامه ما را به هم ریختند و فقط با استرالیا بازی کردیم. به جای بازی با عراق به مرور کارهای تاکتیکی پرداختیم. 

او در مورد بازی با استرالیا گفت: آن ها با تیم کامل خود آمده بودند و یک دیدار خوب با هم داشتیم. نیمه اول خوب نبودیم و بازی در دست تیم حریف بود. اما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و نشان دادیم چه تیم خوبی هستیم. ما متاسفانه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و هر چه به انتخابی المپیک نزدیک تر می‌شویم بازی ها سخت تر می‌شود. بالاخره تمام این اردوها برای ما تجربه است. 

او در مورد حضور اعضای شورای شهر در این اردو گفت: نه تنها اعضای شورای شهر، که هر ایرانی که به اردوی ما می‌آید، یک دل‌گرمی است. در این اردو از دبیر و ساعی درخواست کردم همراه ما باشند تا حال و هوای المپیک را برای بازیکنان توصیف کنند. 

او در خصوص دیدار ایران - گوام و شایعه استعفای کروش گفت: من در مورد تیم خودم حرف می‌زنم و تمرکزم روی مسائل تیم امید است، در این زمینه سوالی دارید در خدمت شما هستم. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =