رئیس جمهور گفت: امروز باید با تشکیل جبهه جهانی ضد صهیونیسم کار حمایت از مردم غزه و فلسطین دنبال کنیم.

دکتر محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس بین المللی «حمایت از فلسطین مظهر مقاومت، غزه قربانی جنایت» افزود: باید پیگرد و مجازات عناصر جنایتکار صهیونیست را به جد دنبال نمائیم تا با نجات فلسطین و برپایی حکومت مردمی، جهان برای همیشه از شر نژادپرستی و دروغ و اشغالگری رهایی یابد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولتها و قدرتهایی که خود واضع و حامی این رژیم جعلی بوده‌اند نمی‌توانند نقش میانجی ایفا نمایند، خاطر نشان کرد: تجربه هم نشان داده است که طراحی‌های آنان همواره به نفع صهیونیست‌ها و در جهت نجات آنان بوده است. توصیه من به آنان این است که بیش از این خود و ملت خود را تحقیر و اسیر آدمکشان حرفه‌ای نکنند. به راه درست و به مسیر عدالت برگردند که این به نفع آنان خواهد بود. اگر دنبال تغییر واقعی هستند این یک اقدام سازنده و منشاء صلح و امنیت حقیقی خواهد بود.

رئیس جمهور با بیان این که رژیم اشغالگر صهیونیستی با طراحی دولتهای استکباری و برای سلطه بر کل جهان، ساخته و پرداخته شده است، اظهارداشت: ماموریت این رژیم تهدید دائمی، کشتار، جلوگیری از پیشرفت ملتها و بستر سازی تسلط همان قدرتها بر منطقه و جهان، ایجاد تفرقه و تدارک بازار فروش سلاحهای غربی و غارت منابع مردم مظلوم و حتی تسلط بر مردم اروپا و آمریکا است.

دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح چهارشنبه در کنفرانس بین المللی «حمایت از فلسطین مظهر مقاومت، غزه قربانی جنایت» تاکید کرد: امروز روشن شده است که تحمیل این رژیم و این همه جنایت نه برای حمایت از قوم یهود و تسکین آلام جنگهای اول و دوم بلکه نتیجه تفاهمات و طراحی قدرتهای برآمده از جنگ دوم جهانی است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دهها سال آوارگی بیش از پنج میلیون نفر از یک ملت، هزاران کشته و زخمی، چندین جنگ، اشغال سرزمین دیگران، هزاران ترور و بیش از شصت سال تحمیل، تحقیر و تهدید ملتها تنها بخشی از ماموریت رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در واقع شمشیر زهرآلود و نیرنگ شبکه صهیونیستم جهانی و قدرتهای استکباری در منطقه ما و در کل جهان است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مناسبات ظالمانه برآمده‌ی از جنگ دوم جهانی و دوران زورگویی و تحمیل به پایان رسیده است و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: مساله رژیم صهیونیستی نه یک مساله عربی- صهیونیستی یا یهودی - اسلامی یا مساله‌ای خاورمیانه‌ ای است؛ بلکه اصل تاسیس و تداوم این رژیم توهین به فهم و کرامت و شخصیت بشر امروزی است و همه انسانهای منصف وجود این رژیم را در نقطه مقابل حقوق انسانی می‌دانند. صهیونیسم نه یک دین بلکه اندیشه فریب و سلطه و چپاول است و صهیونیست‌ها اصولا نه یهودی، نه مسیحی و نه دیندارند. آنها فاقد هر نوع فرهنگ و خصلت انسانی‌اند.

رئیس جمهور راه حل مساله صهیونیسم و رژیم بی‌هویت و ضدبشری اشغالگر قدس، احترام به حقوق مردم فلسطین در تعیین سرنوشت است، یادآور شد: همه فلسطینیان اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی در هر کجا که هستند در یک رفراندوم آزاد نوع حکومت خود را تعیین نمایند و دولت دلخواه خود را در تمام سرزمین فلسطین مستقر نمایند.

وی اضافه کرد: ضامن استیفای حقوق ملت فلسطین و وادار کردن صهیونیسم جهانی و حامیانش برای تن دادن به انتخابات آزاد، مقاومت مشروع و مردمی ملت فلسطین است. همان که توانست در دو انتفاضه و در حماسه غزه، دیو سرکش و ماشین جنگی صهیونیست‌های بی‌عاطفه را مهار کند.

رییس جمهور با بیان اینکه به لطف الهی جامعه بشری در حال تحول به معنویت و خداپرستی و مطالبه عدالت و صلح حقیقی است، تاکید کرد: این همان وعده الهی است که با ظهور موعود امم و مصلح کل فرزند برومند پیامبر گرامی اسلام حضرت مهدی (عج) و با همراهی حضرت عیسی مسیح (ع) محقق خواهد شد و جهان سراسر زیبایی و کمال را رقم خواهد زد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۸
    0 0
    وقتي كشورهاي اسلامي اتفاق ندارند ، چطوري مي خواهيم جبهه جهاني تشكيل دهيم ؟