۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

پنج اثر برتر بخش مستندنگاری جشنواره جلال،‌ برای رقابت در بخش نهایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، کتاب های راه یافته به مرحله نهایی داوری در بخشِ مستندنگاری در هشتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی کرد.


پنج کتاب برگزیده هیئت داوران به این شرح است:

«آب هرگز نمی‌میرد» مجموعه خاطرات سردار جانباز محمد سلگی است از جنگ تحمیلی و به قلم حمید حسام که انتشارات صریر با همکاری نشر بیست و هفت آن را وارد بازار نشر کرده‌اند.

«آمدیم خانه نبودید»، مجموعه‌ای از روایت‌هاست از خانه‌های مشاهیر ایران که به قلم نسرین ظهیری نوشته و به همت نشر ثالث منتشر شده است. 

«تو در قاهره خواهی مرد» را حمیدرضا صدر نوشته و نشر چشمه آن را منتشر کرده است. این کتاب، روایتگر یک سال سلطنت محمدرضا شاه است؛ سال 1344. سالی که در آن فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد.

«سفر نگاره» روایتی تک نگارانه از سفرهایی است که نویسنده آن بهمن نامور مطلق در خلال سه سفر به «باداب سورت»، «غار یخ مراد» و «کوهرنگ » است و نشر سخن آن را منتشر کرده است

«هدایت سوم» را سید حمید سجادی منش نوشته و انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده است. در این کتاب سعی راوی، روایت دقیق و بدون سانسور از وقایع جنگ است. خاطرات از زاویه دید یک فرمانده ارشد روایت می‌شود.

۵۸۲۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    9 3
    ماشاا... بچه مشهد