اعضای 4 انجمن بزرگ کشور در حوزه روانشناسی و روان درمانی پنج شنبه 28 آبان در کتابفروشی های کشور حاضر می شوند و کتاب می خرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی فراخوان دعوت به حضور مردم و نخبگان در آخرین پنج شنبه هفت کتاب در کتابفروشی ها، جمعی از استادان دانشگاه و نیز روسای انجمن های حوزه روان درمانی و روانشناسی اعلام آمادگی کردند که در کتابفروشی ها حاضر شده و کتاب بخرند.

محمد حاتمی رئیس انجمن روان درمانی ، دکتر شیوا دولت آبادی رئیس انجمن روانشناسی ایران ، دکتر حسین شکرکن رئیس انجمن روان شناسی اجتماعی  و دکتر فریبرز درتاج رئیس انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران روز پنج شنبه 28 آبان به کتابفروشی ها می روند و کتاب خریداری می کنند.

همچنین حسن عماری ، نویسنده و عضو هیات مدیره انجمن روان درمانی ، دکتر رضا شعبانی ، مولف کتاب و رئیس گروه تاریخ و باستان شناسی دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر اسلامی ندوشن ، ادیب و نویسنده نیز اعلام کرده اند که روز پنج شنبه این هفته ، ضمن حضور در کتابفروشی ها نسبت به خریدن کتاب اقدام می کنند. 

کتابفروشی آشتیانی تهران نیز به فراخوان احمد مسجدجامعي پاسخ مثبت داد.  دكتر محمدعلي اسلامی ندوشن، دكتر حسين الهی قمشه ای و دکتر بختیاری به این کتابفروشی در خیابان مقصود بیک خواهند رفت.

کتاب‌فروشی قایق کاغذی هم در فراخوانی از عموم خانواده‌ها و کودکان، نویسنده‌ها و هنرمندها، ورزش‌کارها و مسئولان بخش‌های فرهنگی در اداره‌ها و نهادها دعوت می‌کند تا در برنامه‌  ویژه‌  کتاب‌فروشی قایق کاغذی به‌مناسبت هفته‌  کتاب حضور داشته باشند. این کتاب فروشی اعلام کرده که لذّت خواندن بهترین هدیه برای کودکان و نوجوانان است. بهترین‌های ادبیات کودک و نوجوان (کتاب‌های برگزیده‌ فهرست لاک‌پشت پرنده) را می‌توانید از فروشگاه قایق کاغذی تهیه کنید و به بچه‌های ایران زمین هدیه بدهید. این کتابفروشی در كرج، مهرشهر، بلوار امام خمینی(ره) ، بلوار دانش، بلوار شهرداری، خيابان ٢١٥، جنب در خروجی فروشگاه اميران، طبقه‌ دوم قرار دارد.

مسجد جامعی با انتشار فراخوانی ضمن دعوت مردم و اهالی فرهنگ و هنر برای رفتن به کتابفروشی‌ها و خرید کتاب می‌گوید: امسال هم به پیشنهاد برخی از عزیزان این دعوت را تکرار می‌کنیم و از همه کسانی که نزد مردم احترام دارند، می‌خواهیم که به این حرکت بپیوندند و با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند، از مردم برای رفتن به کتابفروشی دعوت کنند. دعوت عام برای رفتن به کتابفروشی‌ها در همه روزهای سال و دعوت اختصاصی برای روز پنج شنبه ۲۸ آبان آخرین روز هفته کتاب از مردم دعوت می‌کنیم در این روز به کتابفروشی‌های شهر‌هایمان سر بزنیم و کتاب بخریم و از آنان به خاطر اشتغال به این شغل شریف قدردانی کنیم و برای آینده کشورمان کاری کنیم که این شغل رونق بگیرد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =