۰ نفر
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اعتقادات مردم اقدام به رمالی، فالگیری و دعانویسی و ترویج خرافه گرایی می کرد ، خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، سرهنگ سامان غني زاده گفت : در پي دريافت گزارشاتي مبني بر اينکه فردي با سوء استفاده از سادگي عده اي از شهروندان در اروميه، اقدام به رمالي و ترويج خرافه گرايي مي کند، دستگيري وي در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: پس از تاييد صحت خبر، کارآگاهان با اخذ مجوز قضايي، خانمي به نام "س - ک " 45 ساله را به اتهام رمالي و کلاهبرداري در مخفيگاهش دستگير کردند.
سرهنگ " غني زاده " با بيان اينکه هنگام دستگيري اين متهم، چندين نفر از شهروندان در منزل وي در حال دريافت نسخه هاي دعا، طلسم و جادو بودند، گفت: پليس در بازرسي از محل، کتب دعانويسي، رمالي و سحر و جادو کشف کرد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: متهمه در تحقيقات اوليه ابتدا منكر موضوع بوده اما با انجام تحقيقات ميداني، شناسايي شكات و مواجه حضوري با آنان و کشف کارت هاي تبليغاتي از وي ، به جرم انتسابي خود اعتراف کرد.
وي ادامه داد: در بررسي حساب هاي بانکي شخصي رمال مشخص شد، در مدت کوتاه فعاليتش مبلغ 750.000.000 ريال ( هفتاد و پنچ ميليون تومان ) از طريق فالگيري ورمالي از مراجعان دريافت کرده است.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد : متهمه با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني بعدي تحويل مقامان قضائي شد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =