۰ نفر
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

ایسنا نوشت: پرواز شماره 3421 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما) که قرار بود صبح امروز فرودگاه امام خمینی را به مقصد بغداد ترک کند، به دلیل نقص فنی مجوز پرواز نگرفت و مسافران را مجبور به انتظار در سالن ترانزیت کرد.

این پرواز که بنا بود در ساعت 10.30 صبح امروز باند فرودگاه را ترکت کند، در ساعت مقرر مسافرگیری نکرد و از سوی مسولان اعلام شد این پرواز برای چند ساعت تاخیر خواهد داشت.

گفت‌وگو با یکی از مسافران این پرواز نشان می دهد هرچند نقص فنی دلیل احتمالی این تاخیر است، اما هنوز به مسافران توضیح خاصی داده نشده است.

این مسافر اعلام کرد که زمان احتمالی پرواز 21.30 امشب اعلام شده و هرچند در این بین 11 ساعت تاخیر خواهد بود، اما به مسافران اعلام شده سالن ترانزیت را ترک نکنند.
47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    11 1
    چرا فقط پروازهاي عراق تاخيرهاي چند ساعته دارند؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    15 6
    آیا این خبر مهمه؟ مثل این میمونه بگید امروز تهران ترافیک بود
  • بی نام A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    16 0
    سلام من مسافر3421 ایران ایر هستم الان اعلام کردن پرواز ساعت 22.30.میباشد و مسافران در نمازخانه سالن ترانزیت میباشند وتا جایی که من اطلاع دارم باید پروازهای که بیشتر از 6ساعت تاخیر دارند مسافران را به هتل ببرند ولی متاسفانه هیچکس رسیدگی نمیکند بعد از کلی پیگیری ساعت 4 بعداز ظهر ناهار داده اند مسافران خسته رادرترانزیت ونمازخانه به حال خودشان گذاشته اند