نیکی کریمی با انتشار متنی از عوامل فیلم سینمایی «شیفت شب» تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین نیکی کریمی با انتشار تصویری از مراسم خصوصی اکران «شیفت شب» ضمن تشکر از عوامل این فیلم از زمان اکران آن خبر داد.

مراسم اکران خصوصی این فیلم شب گذشته با حضور عوامل و بازیگران در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

نیکی کریمی که علاوه بر کارگردانی ، نویسندگی این کار را نیز بر عهده داشته است با انتشار متنی از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی تشکر کرد:

« خدا رو شكر مي كنم كه ديشب آيين افتتاح فيلم شيفت شب رو كنار دوستان و همراهانم به جا آورديم ... می‌خوام از اين فرصت استفاده كنم و از همه كسايی كه من رو در ساخت اين فيلم ياری كردن تشكر كنم ، همه عوامل فيلم كه خيلي صميمانه منو همراهی كردن ، و من رو در لذت ساخت اين فيلم با حضور متمركزشون ياری كردن ... خيلي ها هم نبودن مثل اديتور فيلم خانم صفی ياری نازنين و فيلمبردارم آقای عليرضا برازنده كه هر دو گرفتار بودن و سر كار اما با تلفن ها واس ام اس هاشون به من اين حس رو دادن كه كنارم هستن ...»

کریمی در ادامه از مشخص شدن تاریخ اکران این فیلم خبر داد و نوشت: «بالاخره تاريخ اكران مشخص شد و ٢٧ آبان ماه فيلم روی پرده خواهد رفت.»

زمان اکران «شیفت شب» به دلیل تمدید اکران فیلم سینمایی «محمد رسول الله» به تعویق افتاده بود. این فیلم با بازی امیر آقایی، لیلا زارع، محمدرضا فروتن، گوهر خیر اندیش و سحر قریشی داستان زنی به نام «ناهید» را روایت می‌کند که در خیابان‌های تهران به دنبال همسرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =