فریدون زندی در برنامه 90 جمله ای جنجالی به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بازیکن درباره ماجرای حضورش در استقلال، توضیح داد: «من اصلا پول نمی‌خواستم. گفتم بدون پول می‌آیم. گفتم اگر بازی كردم پول بدهید. شاید هم چون پولی توی آن نبود باعث شد من را جذب نكنند!» این جمله فریدون از نظر عادل فردوسی پور «بسیار سنگین» بود. البته زندی درادامه گفت که شاید جمله اش را اشتباه گفته است.
بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال که دوشنبه شب موفق نشد 90 را تماشا کند، صبح امروز در جریان حرف های این بازیکن قرار گرفت. او با گلایه در این باره می گوید: «من از فریدون زندی انتظار نداشتم. او یکی از با اخلاق ترین فوتبالیست های ایران است. حرفی که زده، یک اتهام است. اگر مطمئن نبوده، نباید چنین حرفی بزند. برای چنین حرف هایی باید سند و ندرک داشت.»
افشارزاده ادامه می دهد: «اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده باشد ما به طور قطع پیگیری و برخورد می کنیم اما اگر غیر از این باشد مجبوریم اقدامات دیگری کنیم. حداقل از فریدون زندی توقع چنین رفتاری را نداشتیم. او زمانی که در تمرینات استقلال شرکت می کرد، بسیار منظم بود. همه از اخلاقش تعریف می کردند و هیچگاه در فوتبال ایران حاشیه نداشت.»
او در پاسخ به این سوال که چه شد با وجود مذاکرات با زندی، این بازیکن را جذب نکردید، می گوید: «من خودم دوست داشتم با توجه به اینکه مدتی کنار تیم بود، به استقلال کمک کند. من علاقمند بودم او باشد ولی اینکه تیم با او قرارداد نبسته نشان می دهد من مدیرعامل در مسایل فنی دخالت نمی کنم. فریدون گفت حاضر بوده مجانی هم برای استقلال بازی کند، این خودش یک پوئن مثبت بوده. نمی دانم به چه دلیلی فریدون در جمع ما نیست ولی من به شخصه در این شرایط موافق حرف هایی که او زده، نیستم. این کار درستی نیست. من از فریدون انتظار نداشتم. او نباید در یک برنامه زنده تلویزیونی بر اساس شنیده هایش، با اطمینان چنین حرفی را بگوید.»
افشارزاده در ادامه از پیگیری حرف های زندی خبر می دهد: «از جویباری و بهرام امیری دو معاون باشگاه در این باره می پرسم و از مشاور حقوقی باشگاه هم می خواهم که پیگیری هایی در این زمینه داشته باشد که جفایی در حق استقلال نشود.»


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 1
    بله زندی اتهام زده و این اتهام وارد است وگرنه چرا کرا ر هم در زمان قلعه نویی وهم اکنون مورد حمایت قاطع سرمربی قرار میگیرد بدون اینکه کاارایی مثثبتی ازاودیده شود و همه از اخراج او واهمه دارند چون میدانید او خارجی است وبدون هیچ ترسی زبان بازخواهد کرد
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    در حق استقلال جفا نميشه. نگران نباش. عجب آدمايي هستيد.
  • بهاره BE ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    1 0
    زندی را همه استقلالی‌ها و همه فوتبالی‌ها دوست دارند و در این مورد هم زندی راست گفته، یعنی زندی بدتر از ریوالدو برزیلی که گرفتین بود ؟ ریوالدو اگر از نظر فوتبالی چیزی برای استقلال نداشت برای خیلی‌‌ها نان و آب که داشت. پول کرار درمانده را نمی دهید تا با جان و دل‌ بازی کنه ولی جناب ریوالدو بازی نکرده شصت هفتاد درصد قرارداد خود را گرفته و نصف پول‌ها هم که هاپولی هاپو شده. استقلالیم، توهین نکردم، لطفا درج کنید.