دست به دست چرخیدن تصویری گنگ از حضور علی کفاشیان در بازی فوتبال ساحلی تیم ملی ایران و روسیه بهانه ای شده برای موج جدید حملات به او.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان برای تماشای بازی فوتبال ساحلی ایران و روسیه به امارات رفته بود که چند ایرانی پشت سر او در حالی که رویش را برگردانده بود تا صحنه های رقص چرلیدها که بخش جدانشدنی از فوتبال ساحلی را نبیند ،تصاویری از او گرفتند و در شبکه های مجازی منتشر کردند. این عکس خیلی سریع به تهران رسید و بهانه ای شد برای حمله به رئیس فوتبال . تصاویری که به تکرار در کانال های مجازی بازنشر شد و تعدادی از منتقدان همیشگی او این عکس را تا می توانستند تکثیر کردند. یکی از این منتقدان همیشگی حسین شمس بود که متنی تند برای این تصویر نوشته و خواهان برخورد شدید با کفاشیان شده بود.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم فوتسال ایران در دهه 80 ، تقریبا از روزی که از تیم ملی کنار گذاشته شده ، هر روز یک پیامک برای علی کفاشیان می فرستد . کفاشیان درباره او گفته:«عادت دارم صبح به صبح که از خواب بیدار می شوم ، پیامک هایی را که آقای شمس فرستاده بخوانم. او تقریبا هر روز نفرینم می کند یا برایم آرزوی مرگ دارد!»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =