باران آمد اما هوا تمیز نشد/ منتظر بارش برف باشید

با این که با ورود سامانه بارشی در کشور اکثر شهرها از جمله تهران بارش های شدیدی داشتند اما شاخص کیفیت هوا در صبح امروز نشان می دهد که همچنان در پایتخت آلودگی هوا وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، با ورود سامانه بارشی فعال در شمالغرب، غرب، برخی مناطق جنوب غربی و دامنه های جنوبی البرز بارش باران پیش بینی می شود.

این وضعیت فردا هم ادامه دارد و بخش هایی از مرکز، شرق، شمال شرق و ارتفاعات جنوب شرق کشور را هم فرامی گیرد که در مناطق کوهستانی شمال غرب،ارتفاعات رشته کوههاي البرز و زاگرس بارشبه صورت برف و در عرضهاي جنوبی با رعدوبرق همراه خواهد بود.

دمای هوای تهران صبح امروز 10 درجه بالای صفر بود که تا ظهر این دما افزایش پیدا خواهد کرد.

هوای پایتخت همچنان ناسالم برای گروه های حساس

شاخص کیفیت هوا در روز دوشنبه 18 آبان عدد 118 را نشان می دهد که بارانی که از دیشب باریدن گرفته، هنوز نتوانسته هوای پایتخت را سالم کند.

کیفیت هوا


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در این باره گفته: شاخص کیفی هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته‌ی منتهی به ساعت 8 صبح امروز (دوشنبه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

محمد رستگاری در این باره گفت که در این بازه زمانی میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 118 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون، 61 و در شرایط سالم، همچنین میانگین منواکسیدکربن 26 و در شرایط پاک قرار داشته است.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    19 0
    این پایتخت با 4 میلیون ماشین و این همه سوخت مشکوک تمیز بشو نیست