کارلوس کروش امروز میثم مجیدی بازیکن استقلال را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت فدراسیون فوتبال امروز اعلام كرد كه میثم مجیدی بازیكن استقلال به جای میلاد محمدی به اردوی تیم ملی دعوت شده و از امروز در تمرینات تیم ملی حضور پیدا كرده است. مجیدی جانشین میلاد محمدی یكی از پدیده های فوتبال ایران شده كه در تیم راه‌آهن بازی می‌كند.
دلیل خط خوردن محمدی از لیست تیم ملی این بوده كه او روز گذشته در مسابقه سپاهان - راه‌آهن حضور داشت اما كروش از قبل به مهدی تاج گفته بود كه مسابقه سپاهان - راه‌آهن را همزمان با سایر مسابقات جام حذفی برگزار كنند تا محمدی حتما بتواند پس از استراحت، به اردوی تیم ملی بپیوندد.
اما سازمان لیگ تاریخ برگزاری مسابقه سپاهان - راه‌آهن را عوض نكرد و حتی این موضوع به اطلاع باشگاه راه‌آهن هم نرسید. روز گذشته هم زمانی كه میلاد محمدی وسایلش را جمع كرده بود كه به اردوی تیم ملی برود، به او زنگ زدند و گفتند كه به اردوی تیم ملی نرود. محمدی از این اتفاق شوكه شد و حتی به خاطر ناراحتی زیاد، گریه كرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    99 7
    به خاطر یه سری ناهماهنگی.. جوون مردم باید تضعیف روحیه بشه ؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    کیروش دیگه شورشو رو در آورده با این کاراش انگار تیم ملی با آرژانتین بازی داره که بازیکن باید قبلش استراحت کنه این بیچاره چیکار کنه وقتی اطلاع رسانی ضعیف بود؟
  • حمید A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    91 8
    مسخره است واقعا مسخره است...