نخستین تصاویر از «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»

آن دسته از هواداران «هری پاتر» که دلتنگ دنیای جادویی خلق شده به قلم جی‌.کی رولینگ هستند، احتمالا از دیدن تصاویر منتشر شده از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» که داستان آن 70 سال پیش در نیویورک اتفاق می‌افتد، خوشحال خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «جانوران شگفت‌انگیز» پیش‌درآمدی بر داستان «هری پاتر» بوده و داستان نویسنده کتابی به همین نام در مدرسه جادوگری هاگوارتز را روایت می‌کند. این نویسنده به نام نیوت اسکامندر با بازی ادی ردمین، یک مجیزولوژیست است که به پژوهش درباره موجودات جادویی می‌پردازد. نخستین تصاویر این فیلم را نشریه اینترتینمت ویکلی منتشر کرده است. 

«جانوارن شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»

ادی ردمین، کالین فارل، کاترین واترستون، آلیسون سادول و دن فاگلر بازیگران «هیولاهای خیالی» هستند. بر اساس شایعات در این فیلم شاهد نسخه آمریکایی مدرسه جادوگری هاگوارتز و به جای وزارت جادوگری شاهد کنگره جادویی ایالات متحده آمریکا خواهیم بود.

«جانوارن شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»

 

«جانوارن شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»

کارگردان این فیلم دیوید یتس و نویسنده فیلمنامه آن جی.کی رولینگ است. این فیلم که قرار است دو قسمت دیگر از آن نیز ساخته شود از 18 نوامبر 2016 اکران خواهد شد.

منبع : ورایتی / 4 نوامبر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 3
    هری پاتر رو خراب کردند این فیلم شکست سنگین می خوره اصلا جذابیت هری پاتر به تین ایجرها و ترکیب عناصر فانتزی با جامعه امروزی بود که یک ایده ناب بود