ایسنا نوشت: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه 13 آبان نماد استقلال کشور است، بزرگداشت این روز را ضروری دانست.

آیت الله حسن ممدوحی 13 آبان را از روزهای پر افتخار تاریخ جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: 13 آبان روزی است که لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر و جاسوس ها از این مرز و بوم اخراج شدند.

آیت الله ممدوحی افزود: 13 آبان روزی است که ایران اسلامی توانست واقعیت انقلاب خود را بدنیا معرفی کرده و به همگان ثابت کند که تحت سلطه هیچ قدرتی در جهان نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری 13 آبان را نماد استقلال کشور دانست و بزرگداشت این روز را ضروری عنوان کرد و گفت: بزرگداشت این روز و انتقال پیام آن به آیندگان ضرورت دارد، زیرا روزهای پر افتخار باید در تاریخ ملت ها ثبت شوند.

آیت الله ممدوحی افزود: اگر روزهای مهم به خوبی به نسل جوان و آیندگان شناسانده شوند، برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهند ماند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نامگذاری 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شرکت در راهپیمایی این روز را مهم دانست و از اقشار مختلف مردم خواست تا در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =