فارس نوشت: سردار فروتن با اشاره به اختلاف‌افکنی‌های دشمنان بین شیعه و سنی، گفت: در حوزه مقاومت نگاه شیعه و سنی نداریم، همچنان که در غزه به مسلمانان سنی کمک می‌کنیم.

سردار ابوالقاسم فروتن پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید ابوذر امجدیان نخستین شهید مدافع کرمانشاهی حرم حضرت زینب(س) در کرمانشاه، اظهار کرد: حضور بابرکت مردم خطه کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه در مرزهای غربی کشور گواه پایداری و استقامت مردم در برابر متجاوزان است.

وی تصریح کرد: اگر منابع انسانی فکور و هوشمند را در راستای اهداف مقدس اسلام نداشتیم، طبیعتا در حال حاضر وضعیتی مشابه کشورهای همجوار داشتیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: از زمانی که تفکر اسلام ناب محمدی در این خطه رقم خورد، شاهد فتنه‌های پی‌درپی استکبار بودیم که برای خاموش کردن تفکر امام راحل پس از انقلاب تلاش‌های بی‌شائبه‌ای انجام داد.

فروتن با اشاره به پیش‌بینی‌های هنری کسینجر، تئوریسین آمریکایی که عصر آینده را عصر اسلام با محوریت ایران اعلام کرده بود، گفت: این اندیشمند آمریکایی اذعان دارد که ابرقدرت‌ها برای تداوم حاکمیت خود بر جهان باید بر خاورمیانه حکومت کنند.

وی با بیان اینکه طبیعی است، آنها با این تفکر، برنامه‌هایی در سر دارند، افزود: در حال حاضر پایگاه‌های استکبار در کشورهای اسلامی قرار گرفته و از درآمدهای آنها سوءاستفاده می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: آنها اکنون با دلارهای عربستان سعودی و کشورهای اسلامی فتنه‌ای را در یمن ایجاد کرده و مردم مسلمان این کشور را به خاک و خون می‌کشانند و این به دلیل رشد و پویایی منطقه است.

فروتن خاطرنشان کرد: استکبار جهانی حال که با مدیریت خود و بی‌لیاقتی حاکمان کشورهای اسلامی به اهداف خود در افغانستان، عراق و پاکستان نرسیده به‌دنبال این است که با دست مسلمانان به این هدف برسد.

وی یادآور شد: اگر طالبان مولود دخالت روسیه در افغانستان بود، امروز مولود حضور نظامی آمریکا در عراق، نیروهایی وحشی به نام داعش هستند که حتی بویی از حیوانیت هم نبرده و روی امویان را سفید کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: بخشی از این فتنه‌ها که به اسم اسلام برپا شده را در سوریه شاهد هستیم و امثال شهید امجدیان و ابوذرهای زمان برای دفاع از محور مقاومت و حرم حضرت زینب(س) هوشمندانه فتنه تروریست‌ها را مدیریت کردند.

فروتن کنترل وحشی‌گری‌های تکفیری‌ها و دفاع از مرزهای ایران اسلامی کیلومترها آن‌سوتر از مرزهای کشور را مهم‌ترین هدف مدافعان حرم برای استقبال از شهادت دانست.

وی بیان داشت: امثال شهید امجدیان شهید شدند تا در مناطق قصرشیرین، ثلاث‌باباجانی، چهارزبر و... شاهد این وحشی‌گری‌ها نباشیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: امروز به بضاعت و قابلیتی دست یافته‌ایم که در حوزه منابع انسانی افرادی با روحیه تمام در مقابل تروریست‌ها ایستاده و از مرزهای جغرافیایی برای آرامش مردم در کیلومترهای دورتر از کشور دفاع می‌کنند.

فروتن ادامه داد: اگر رهبری فرزانه رهبر معظم انقلاب و منابع انسانی فکور و بصیر نبود، حتما دشمنان به ایران نگاه دیگری داشتند و اگر این قدرت بازدارندگی نبود دشمنان حتی اجازه زندگی مسالمت‌آمیز را از ما می‌گرفتند.

وی با اشاره به اختلاف‌افکنی‌های دشمنان بین شیعه و سنی، گفت: در حوزه مقاومت نگاه شیعه و سنی نداریم، همچنان که در غزه به مسلمانان سنی کمک می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که امثال شهید امجدیان و میلیون‌ها ابوذر در کشور داریم، شاهد تعرضی نه تنها در جغرافیای سیاسی، بلکه در مناطقی که می‌توانیم به آنها کمک کنیم، نخواهیم بود.

فروتن تصریح کرد: امروز دیگر مولفه جغرافیای سیاسی، تجهیزات و جمعیت جزء قدرت محسوب نمی‌شود و قدرت آینده قدرتی است که محور عدالت و آزادگی را به تصویر بکشد و آن هم در مکتب سیدالشهدا(ع) و نظام اسلامی وجود دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =