سرهنگ سرتیپ نیا گفت: با توجه به اینکه در بررسی های اولیه جسد آثار ضرب و شتم بر روی بدن وی وجود نداشته تا این لحظه فرضیه قتل منتفی است.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد جسدی که اخیرا در رودخانه این شهر پیدا شد، اظهار کرد: در بررسی های اولیه تا این لحظه مشخص شده که فرضیه قتل در خصوص جسد غرق شده در رودخانه اسلام آبادغرب منتفی است.

وی بیان کرد: پلیس در تحقیقات اولیه دو فرضیه را مطرح کرده است، اول اینکه جسد متعلق به شخصی بدون سرپناه، کارتون خواب یا معتاد بوده و فرضیه دیگر اینکه جسد متعلق به شخصی بوده که درجای دیگری به قتل رسیده باشد و سپس به رودخانه انداخته شده است.

سرهنگ سرتیپ نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه در بررسی های اولیه آثار  ضرب و شتم بر روی بدن جسد وجود نداشته تا این لحظه فرضیه قتل منتفی است.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی هویت جسد و علت مرگ در آزمایشگاه های تخصصی پزشکی قانونی در دست بررسی است که پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب با بیان اینکه، حتی خبر مرگ افراد بی سرپناه بار روانی منفی زیادی برای نام شهرستان در کشور بدنبال دارد، خاطرنشان کرد: بنده بعنوان یک کارشناس انتظامی بارها در جلسات متعدد، خطرات اجتماعی افراد معتاد و کارتون خواب و بی سرپناه را یادآوری کرده ام.

وی پیدا شدن جسد این فرد را بی ربط با پیدا شدن جسد یک خانم در حدود دو ماه پیش در همین مکان عنوان کرد و گفت: این دو مقوله به همین هیچ ربطی نداشته و شایعاتی که در این خصوص مطرح می شود صحت ندارد و همانطور که گفته شد احتمال می دهیم این فرد جزو افراد بی سرپناه بوده باشد چرا که تا کنون موردی از گمشدن شخص به پلیش گزارش نشده است.

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به نزاع اخیر در سطح شهرستان گفت: ما اجازه هیچگونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش نمیدهیم و تا کنون نیز چنین موردی نداشته ایم و اعلام می کنیم مشت آهنین پلیس بر سر اراذل و اوباش و افراد قانون گریز قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =