جلسه آموزشی و ترویجی بیماری های تنفسی طیور توسط دامپزشکی اشتهارد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی شهرستان اشتهارد، روز پنجشنبه مورخ 07/08/1394 با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی اشتهارد یک دوره آموزشی و ترویجی درخصوص کنترل و پیشگیری از بروز بیماری­های تنفسی طیور در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برای کلیه مرغداران اعم از گوشتی ، تخمگذار و پرورش پولت توسط دامپزشکی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر سعید حسنی انزابی سرپرست اداره دامپزشکی از همکاری صمیمانه و حمایت فرماندار شهرستان و معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری در برگزاری این جلسه تشکر و قدردانی کرده و ضمن خیرمقدم به مدعوین بر رعایت کلیه ضوابط بهداشتی- قرنطینه­ای تأکید نمود و ورود تمامی بازرسین ادارات و ارگان­های نظارتی را به داخل مرغداری­ها منوط به رعایت ضوابط فوق اعلام کرد. در ادامه مهندس الماسی معاونت مدیریت جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از برگزاری چنین جلساتی گفت آموزش از اهم اقدامات بوده و موجب افزایش آگاهی بخشی بهره برداران می گردد .
دکتر سپهر جراح معاون فنی اداره دامپزشکی شهرستان که بعنوان مدرس در این کارگاه آموزشی حضور داشت با ارائه پاورپوینتی نسبت به معرفی بیماری­های تنفسی و راه­های انتقال و شرایط پیشگیری از آن­ها، نکات فنی را جهت بهره برداران حاضر توضیح داد.
گفتنی است در پایان کلاس آموزشی تعدادی از مدیران اتحادیه ها و مرغداران ضمن تشکر از برگزاری دوره های آموزشی به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =