رحیم‌پور ازغدی: آمریکا درهمه نهادهای نظام آدم دارد/مسئولان کشوربدانندکه آمریکا برای همه پرونده دارد

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از راه های نفوذ دشمن در کشور سخن گفت و مدعی شد که در حال حاضر نیز آمریکا در نهاهادی جمهوری اسلامی، آدم دارد.

حسن رحیم پور ازغدی سخنان امروزش در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، را در آستانه سالروز 13 آبان، به ماجراي دخالت هاي آمريکا در ايران اختصاص داد و گفت: آمریکا پس از پيروزي انقلاب سراغ هر کسی که فکر می‌کرد از طریق او به انقلاب نفوذ کند رفت و هدف آنها هم حذف امام خمینی(ره) و راه ایشان بود و راهبرد آنها هم بر سر کار آوردن افراد میانه رو و متمایل به غرب بود.

وی افزود: آمریکا در میان مراجع قم، دانشگاهیان، تکنوکرات‌ها، اهالی رسانه‌، توده‌ای‌ها و کمونیست‌ها، چریک‌ها و جدایی‌طلبان نفوذ کرده بود. آنها از هیچ‌کسی صرف نظر نکردند و به سراغ آخوند، وزیر ، وکیل و ضد آخوند و روشن فکر ، لیبرال‌ها و دولتی‌ها رفتند. آنها حتی تا شورای انقلاب نفوذ کرده بودند و از محرمانه ترین اخبار آنها اطلاع داشتند. آنها در دولت و حوزه و مجلس آدم داشتند؛ فکر می‌کنید الان آدم ندارند؟ همین الان در همه نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارند و از هر کسی به نحوی استفاده می‌کنند.

به گفته وي، آنها برای نفوذ به هر کسی از یک راهی وارد شدند. آنها متوجه شده بودند که نمی‌توانند انقلاب را سرنگون کنند بنابراین به دنبال مطرح کردن اسلام تندرو در مقابل اسلام میانه رو بودند. آنها خط امام را اسلام تندرو معرفی کرده و دنبال تبلیغ اسلام لیبرالی در برابر خط امام بودند. آمریکا می‌خواست یک جمهوری اسلامی باقی بماند که به آمریکا و اسراییل دشمن نباشد و بنا نداشته باشد که مدل‌های غیر آمریکایی ارائه کند.
رحیم پور ازغدی همچنین با اشاره به این که آمریکا برای مقدس مآب‌ها در آن مقطع برنامه داشت و هم اکنون نیز برنامه دارد اظهارکرد: امام خمینی می‌گفت تکلیف هویدا و سلطنت طلبان روشن است اما ما با مقدس مآبها چه کنیم. آمریکا برای غرب‌گراها ، لیبرال‌ها، ملی گراها، و مقدس مآبها برنامه داشت و امام هم با این افراد مخالف بود.

اهم سخنان وي را به نقل از ايسنا بخوانيد:

**متاسفانه دستگاه‌های تبلیغاتی ما اکنون به یک بروکراسی تبدیل شدند و تولید فکر آنها برای گسترش انقلاب به صفر رسیده و آنها شبیه دیپلمات‌های غیر انقلابی شده‌اند. آنها آدم‌های خوب و بسیار ضعیفی هستند که هنوز نتوانستند اسناد لانه جاسوسی را برای نخبگان و مردم غرب منتشر کنند. این اسناد حتی در کشور ما هم بايکوت شده است، باید این اسناد مطالعه شود تا بفهیم امروز آمریکا چگونه دنبال نفوذ در کشور است.

**چند تن از اعضای دولت موقت حقوق بگیر سیا بوده و برخی هم ناآگاهانه به آنها اطلاع می‌دادند.

**در  اسناد لانه جاسوسی آمده که آمریکا به بعضی‌ها کمک می‌کردند تا روزنامه راه بیندازند و حتی برای آنها مقاله می‌نوشت، به بعضی کمک حزبی می‌کرد. به بعضی پول می‌داد وبه جاه طلبی سیاسی بعضی کمک می‌کرد. آنها پروژه‌ای تعریف کرده بودند که در آن کمونیست سلطنت طلب، لیبرال و آدم مذهبی و نماز شب خوان علیه خط امام اقدام می‌کردند. بعضی از این افراد حقوق می‌گرفتند و بعضی بدون حقوق و بدون اطلاع از این که در چه راهی هستند برای آمریکا در این پروژه بازی می‌کردند.

** اکنون نیز آمریکا برای 5 تا 10 هزار نفر در کشور پرونده دارد و خصوصیات شخصی و اخلاقی و خانوادگی و نقاط ضعف و قدرت آنها را بررسی کرده و بر روانشناسی این افراد کار کرده است. مسئولان کشور از هر جناحی بدانند که آمریکا برای همه پرونده دارد. ما هم اکنون یقین داریم که برخی از افراد در حال حاضر با سرویس‌های آمریکا و انگلیسی و صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند . این صهیونیستهای خارجی بر روی افراد زیادی سرمایه گذاری کرده تا وقتی این افراد مسئول شدند غرب در تصمیم‌گیری‌های کشور از طریق این افراد نفوذ داشته باشد. اکنون حتی برخی از دانشجویان در اروپا به من گفته‌اند که سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی از آنها رسما خواسته‌اند که از داخل وزارت‌خانه‌ها یا سایر نهادها به آنها اطلاعات بدهند.

** اکنون مقامات آمریکایی می‌گویند باید جریان‌هایی تقویت شده و به مجلس بروند که میانه رو و غرب گرا باشند. آنها چنین برنامه‌ای را برای انتخابات دوره‌ی اول مجلس نیز دنبال می‌کردند. آمریکا از اول انقلاب دنبال سر کار آوردن میانه روها و لیبرال‌های متمایل به خود و غرب است، آنها به این منظور ازهمان ابتدای انقلاب با اعضای خانواده‌های مسئولان و مراجع ارتباط می‌گرفتند و از طریق آنها جاسوسی می‌کردند. آمریکایی‌ها در اول انقلاب به دنبال تشکیل یک ائتلافی با حضور لیبرال‌ها میانه‌روهای مذهبی، غرب گرایان و نظامیان متمایل به آمریکا برای مقابله با خط امام بودند. در اسناد آنها در سال 58 آمده که آنها این ائتلاف را تشکیل دادند تا در زمان لازم آنها را به خیابان‌ها بیاورند، اکنون نیز این برنامه دنبال می‌شود.

**{با اشاره به مذاکرات آمریکا با دولت موقت} در آن مقطع جلسات مکرری برگزار می‌شد که بعد از جلسه الجزایر امام عصبانی شدند و گفتند مذاکرات ابتدا درباره گروگان‌ها بود اما اکنون درباره‌ هر مسائلی مذاکره می‌شود، در اسناد لانه جاسوسی آمده که به مقامات مذاکره کننده آمریکایی گفته شده بود به هر قیمتی باب مذاکره باز باشد حتی اگر این مذاکرات بدون نتیجه باشد.

** هنوز خطرات وارتباطات سرویس‌های جاسوسی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و ما باید مراقب خط نفوذ آمریکا که رهبری به آن اشاره کردند باشیم.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    یه خورده منطقی فکر کردن خوب چیزیهستاد ازغدی از موقعه ای که تو مهدکودک تشریف داشتید استاد و فیلسوف بوده اینقدر جاهلانه در مورد صحبتاشونواظهار نظر نکنیدراست گفتن امریکا این همه آدم داره داعش واسه چیشه
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    بعضیا از این که آمریکا بیاد دنباله اونا خیلی خوشحال میشن. امان از روشن فکرهای سطحی نگر. تشکر از استاد رحیم پور.
  • علی A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    بخدا قسم اگه ذره ای اخبار را رصد میکردید به حرف های اقای رحیم پورازغدی ایمان می اوردید، درضمن توصیه میکنم تاریخ ایران عزیزمان را بیشتر مطالعه کنید تا متوجه شوید که دشمنان چگونه به داخل نفوذ میکرده اند.
  • ١١٠٠ IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    من از اين ادم خوشم نمياد
    • بی نام A1 ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
      73 31
      خوش به حال رحیم‌پور ازغدی
  • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    76 83
    این اقا رو صداوسیما الکی بزرگ کرده وگرنه هیچی نیست.ادمی که تو هر زمینه ای اظهار کنه طبل تو خالیه.
  • بی نام A1 ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    79 36
    بله، یعنی شک نکنید که کشور به این وضع افتاده یک عده برای آمریکا دارند کار می کنند متاسفانه
  • سبز A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    هر کسی از ظن خود شد یار من. شما تاکتیک اصلی حکومتداریت پرونده سازیه, همه را به کیش خویش پنداری.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    12 26
    چشم بسته غیب میگوید
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    23 19
    آمار مثبت منفی ها عادی نیست
  • محمد A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    18 24
    دیشب تعداد منفی های در بعضی از کامنت ها خیلی کم بود صبح یه دفعه زیاد شد امان از جریانات خاص
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    خیلی عجیبه چطور مثبت و منفی ها اینقدر زود تغییر کرده و مثبت ها زیاد شده، خبر نکنه هکت میکنن
  • بی نام DE ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    بخش نظرات اين سايت در مواقع خاص هك مي شه از ما گفتن توسط افسران سايبري :
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    درود بر عمار انقلاب اسلامی جناب رحیم پور.خسته نباشی بزرگوار
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    18 26
    خبر انلاین فکری به حال منفی مثبت زنندگان جعلی بکن
  • حمید A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    13 25
    همه عالم بد هستند بغیر از شما و رفقایتان
  • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    6 0
    شما دیگه خیلی بزرگش میکنید اقای احمدی نژاداینهمه طرفدار هم نداشت که شمامیگید
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    16 38
    توهم توطئه
  • کوروش IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    18 30
    سلام .اقای محترم شمادر امریکا درس خوندی مدرک گرفتی شاید از همونجا رابطه شروع شده
  • آرش A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    17 35
    کسانی که با داشتن امکانات بصورت ماشینی مثبت و منقی های اینجا رو هم مخدوش میکنند خدا شرشون رو از سر این آب وخاک کم کنه متقلبا رسوا میشید جهنم ارزونیتون
  • محمد A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    22 29
    بیچاره سایتت در قسمت و نظرات هک شده غیر ممکنه نظرات یک شبه تغییر کنه امنیت سایتت رو ببر بالا
  • مهدی رحیمی آتانی DE ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    22 24
    سایت عزیز خبرانلاین اگه ب فکر امنیت خودت نیستی حداقل ب فکر آرای ما خواننده ها باش خودت فهمیدی چطور حک شدی؟؟؟؟