۰ نفر
۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۰

کتاب خاطرات همسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با عنوان «برآمده از دل» یا «حرف های نگفته» در حالی تا ماه می ‌‌آینده منتشر می‌شود که در خبرها آمده خاطرات جرج دبلیو بوش نیز پائیز منتشر می شود.

به گزارش خبر‌آن‌لاین، قرار است ماه می آینده کتاب خاطرات لورا بوش٬ همسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با عنوان «برآمده از دل» یا «حرف های نگفته» از سوی انتشارات سیمون و شوستر منتشر شود.

این در حالی است که در خبرها آمده است خاطرات جرج دبلیو بوش نیز در پائیز منتشر می شود. 

انتشارات سیمون و شوستر در توضیح این کتاب به نوشته ها و خاطرات شخصیت های دیگری اشاره می کند که از سوی این انتشارات چاپ شده است که کتاب خانم بوش در بین موارد دیگر از نقطه نظراتی متفاوت است. به نوشته این انتشارات در بین افراد مشهوری که خاطرات خود را تا کنون منتشر کرده اند، خاطرات لورا بوش که گفته می شود «شرایط» وی را مجبور به این کار کرده است از جذابیت خاصی برخوردار است. 

در این کتاب لورا بوش تنها فرزند خانواده که خواهران و برادران خود را از دست داده است، خاطرات مسیر زندگی‌اش از دوران نوجوانی و جوانی در میان گرد و خاک های میدلند تگزاس تا سالن های کاخ سفید را بیشتر به صورت مستند تعریف می کند. 

بعد از فارغ التحصیلی «لورا ولش» به عنوان معلم یک مدرسه ابتدایی در تگزاس مشغول کار می شود و در سن 30سالگی در زمانی با بوش آشنا می شود که بعد از دوران فرمانداری وی در تگزاس چندان روزهای خوشی در ریاست جمهوری بوش به خاطر حوادث یازدهم سپتامبر و بعد از آن تجربه نمی‌کند. 

او هرچند بیشتر خاطرات خود را در این کتاب به فعالیت‌هایش در کنار شوهرش در بازدید از میادین جنگ افغانستان، بازدید از کشورهای آفریقایی و بازدید از موسسات حقوق زنان در خاورمیانه اختصاص داده است ولی مجبور شده درباره تهدیدها و انتقادهای رسانه های آمریکایی نسبت به دولت بوش نیز مطالبی بنویسد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 47199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =