35 مورد مسابقات کشوری و 4 عنوان مسابقات بین المللی در آذربایجان غربی برگزار شده است

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان از میزبانی 35 مورد مسابقات کشوری و 4 عنوان مسابقات بین المللی در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، حميد ساداتي در اين خصوص گفت: با عزم جدي و پتانسيل هاي ارزشمند استان كه با تلاش و پشتكار ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هيأت هاي ورزشي همراه بود توانستيم در شش ماهه نخست سالجاري قريب به 35 مورد مسابقات مختلف ورزشي را ميزباني كنيم و اين مسئله بدون شك نتيجه تعامل و هماهنگي خوب اداره كل و هيأت هاي ورزشي با فدراسيون ها بوده است.
حميد ساداتي با اشاره به اينكه مسابقات كشوري دوچرخه سواري رده نوجوانان در بوكان، مسابقات قهرماني كشور اسكواش ( نشنال كلوز)، مسابقات تنيس روي ميز نوجوانان كشور انتخابي تيم ملي و مسابقات واليبال ساحلي كشوري در اروميه از جمله مهمترين اين ميزباني ها بوده اند افزود: با پيگيري هاي ارزشمند دكتر چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان و حمايت هاي استاندار محترم توانستيم ظرفيت هاي بالاي بين المللي خود را با برگزاري مسابقات بين المملي شطرنج جام سرداران، مسابقات بين المللي دوچرخه سواري ايران- آذربايجان و مسابقات بين المللي كاراته نشان داده و خود را براي چند مسابقه بين المللي ديگر در 6 ماهه دوم سال آماده كنيم كه مسابقات بين المللي شطرنج جام فجر، مسابقات بين المللي شطرنج جايزه بزرگ با شركت بيش از 60 كشور، مسابقات بين المللي دو وميداني داخل سالن فجر و مسابقات ستارگان تنيس روي ميز جهان از مهمترين اين رويدادهاي بين المللي مي باشند.
رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي اداره كل ورزش و جوانان همچنين گفت: تا پايان سال بيش از 50 ميزباني ديگر را نيز در رده هاي سني مختلف مسابقات كشوري خواهيم داشت كه مسابقات بدمينتون، بوكس و شمشيربازي قهرماني كشور كه طي آبان ماه سالجاري به ميزباني شهرستان هاي بوكان و اروميه برگزار خواهد شد از مهمترين آنها مي باشد.
وي ادامه داد: تاكنون بيش از 100 نفر از ورزشكاران استان به اردهاي تيم هاي ملي رشته هاي مختلف در رده هاي سني دعوت و به عضويت آنها درآمده اند و 30 دوره آموزشي ارتقاء مربيگري و داوري را نيز در استان برگزار كرده ايم.
حميد ساداتي گفت: بر اساس تفاهمنامه هايي كه پس از برگزاري جلسات تخصصي با هيأت هاي ورزشي منعقد كرديم سير حركتي آنها را برنامه محورتر نموده و در تلاشيم تا بازخورد اين جلسات را با نظارت و كنترل كارشناسي شده در فاز دوم بشكلي علمي تر و عملياتي اجرا كنيم.
رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي اداره كل ورزش و جوانان در آخر گفت: با هماهنگي هاي انجام شده با فدراسيون ها در تلاشيم تا ضمن برگزاري مجامع عمومي ساليانه بعضي هيأت ها، مجامع اتخاباتي هيأت هايي را كه با سرپرست اداره مي شوند تا پايان سال برگزار كنيم.
ساداتي همچنين گفت: توجه به مقوله استعداديابي و برنامه محور كردن هيأت هاي ورزشي و نيز اهتمام به امر آموزش در حوزه ورزش از اولويت هاي مهم ماست و بر اساس شاخص هاي عمومي و تخصصي خود بهترين هاي ورزش را معرفي خواهيم كرد تا در مراسم ويژه اي كه احتمالا در ايام دهه مباركه فجر خواهد بود از آنان تجليل كنيم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =