به گزارش مهر، مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: عرضه قلیان به بانوان در چایخانه‌ها ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

مهدی رفیعی در این زمینه اظهار داشت: ممنوعیت عرضه قلیان در چایخانه‌‌های اصفهان هم برای خانم‌ها و هم آقایان است.

وی بیان داشت: از چندماه پیش طرح برخورد با عرضه قلیان در چایخانه‌ها در اصفهان در حالی به اجرا درآمد که تنها با چایخانه‌های بدون مجوز برخورد شد و اقدام به پلمب این اماکن کردیم اما به دنبال برگزاری جلسه در کمیسیون نظارت استان اصفهان مقرر شد نظارت‌ها جدی تر از قبل صورت گیرد و این طرح مشمول چایخانه‌های دارای مجوز هم بشود.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان تصریح کرد: چایخانه‌های دارای مجوز در یک جدول زمان‌بندی باید اقدام به حذف قلیان کرده و تنها به عرضه چای و منوی غذایی بپردازند.

وی با بیان اینکه قوانین برخورد با عرضه قلیان در اصفهان سختگیرانه تر شده است، گفت: در صورتی که چایخانه‌های دارای مجوز اقدام به حذف قلیان نکنند، پلمب می‌شوند.

رفیعی با اشاره به اینکه پلمب چایخانه‌های بدون مجوز با هماهنگی اداره اماکن انجام گرفته است، بیان کرد: استفاده از قلیان در فضاهای سبز نیز به زودی در اصفهان جمع آوری و با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی از تشدید برخورد با عرضه قلیان به خانم ها و آقایان در چایخانه‌ها خبر داد و اعلام کرد: با همکاری شهرداری اصفهان قلیان‌ها از سطح اماکن عمومی و فضاهای سبز جمع‌آوری می‌شود.

رفیعی گفت: جمع آوری قلیان از فضاهای سبز طرحی است که در شهر اصفهان به اجرا گذاشته می شود اما طرح برخورد با عرضه قلیان به خانم‌ها و آقایان در چایخانه‌های مجوزدار و بدون مجوز در سطح استان اصفهان اجرایی می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =