پسر پادشاه پیشین عربستان که متهم به تجاوز جنسی است از آمریکا گریخته است

امیر ماجدبن عبدالعزیز که ماه گذشته به اتهام تجاوز و آزار و اذیت جنسی سه خدمتکار خود دستگیر و با قید وسیقه 300 هزار دلاری آزاد شده بود از ترس محکومیت از آمریکا گریخته و به کشورش بازگشته است.

به گزارش خبرآنلاین وب سایت روزنامه رای الیوم نوشت امیر ماجد پسر ملک عبدالله پادشاه پیشین عربستان متهم است که در خانه اش در لس آنجلس به یک زن خدمتکار تجاوز کرده است.
روزنامه رای الیوم چاپ لندن به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت امیر ماجد که پسر ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان است و بیست و نه سال دارد، یک ماه قبل بازداشت شد و این زمانی بود که همسایگان او، فریاد زنی را بیرون از خانه امیر ماجد شنیدند که با بدن خونی فریاد می زد و آنان پلیس را خبر کردند. امیر ماجد توانست با کفالت آزاد شود. خانه ای که این شاهزاده سعودی در لس آنجلس در آن ساکن است، سی و هفت میلیون دلار ارزش دارد. پس از این حادثه، امیر ماجد متهم شد که به زن خدمتکار تجاوز کرده است و هر چند نماینده دادستانی اعلام کرد که دلایل کافی برای محاکمه ماجد در دست نیست، با این حال وی از ترس محاکمه از آمریکا گریخته و به عربستان رفته است و همچنان امکان محاکمه و جریمه او وجود دارد. در همین حال وکلای سه زن دیگر، شکایتهای مشابه برضد امیر ماجد مطرح کرده اند. برخی گزارشها نیز از آن حکایت دارد که امیر ماجد به شرکت در خوشگذرانیهای شبانه آمریکا عادت داشته است.

دیروز نیز روزنامه دیلی میل انگلستان گزارش مبسوطی از این تبهکاری شاهزاده سعودی منتشر کرده و نوشته بود ماجد بن عبدالله به خاطر ثروت و نفوذ خانوادگی آل سعود در آمریکا از محاکمه عادلانه گریخته است. این موضوع زمانی اتفاق افتاد که دادستان لس آنجلس اعلام کرده بود شواهد کافی برای مقصر اعلام کردن شاهزاده در دست نیست.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =