در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج، نمایندگان این پارلمان برای نظارت بر سازمان های شهرداری کلانشهر کرج تعیین شدند تا کیفیت عملکرد بخش ها و زیرمجموعه های مدیریت شهری زیر نظر نمایندگان مردم در شورا، مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پس از طرح مباحث مرسوم در جلسات شورای شهر کرج، انتخابات ناظران سازمان های شهرداری از میان نمایندگان مردم در پارلمان شهری برگزار شد که بر اساس آن برای هر سازمان به طور متوسط دو نفر ناظر تعیین شد.
قطار شهری نخستین سازمانی بود که برای انتخاب ناظران آن رای گیری به عمل آمد و روح الله کیان، غفور قاسمپور و سعید مصطفایی برای نظارت بر سازمان مذکور انتخاب شدند.
محمد علی بخشی و خسرو سرحدی به عنوان ناظران سازمان پسماند و حمیدرضا ابوالحسنی به عنوان ناظر در سازمان اتوبوسرانی تعیین شدند. داوود وحیدی و رضا شریفی ناظران این پارلمان در سازمان میادین میوه و تره بار و فاطمه اسکندری ناظر سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری کرج شدند.
در رای گیری برای نظارت بر سازمان عمران و نوسازی، مریم قهرمانی و بهنام محمودی حائز اکثریت آراء شدند؛ همچنین محمدصادق باغستانی نظارت بر سازمان فرهنگی ورزشی را به عهده گرفت. طبق آرای گرفته شده مجید کاویانی به عنوان ناظر سازمان خدمات موتوری معرفی شد و آقایان علی حاج کاظم و امیرحسام عباسی به نمایندگی از شورا بر عملکرد سازمان زیباسازی نظارت خواهند کرد.
سعید فیروزگاه ناظر سازمان پایانه های بار و مسافر شهر و مصطفی سعیدی ناظر سازمان آتش نشانی شد.
نظارت بر سازمان تاکسیرانی به عهده حجت الله غلامرضایی قرار گرفت و محمود دادگو موظف شد تا طبق تعهد اهالی شورا بر عملکرد سازمان آرامستان ها نظارت داشته باشد. میرابراهیم صدیق و فاطمه آجرلو بر اساس رای گیری مسئولیت نظارت بر سازمان پارک ها و فضای سبز را به عهده گرفتند.
همچنین بر اساس رای گیری های انجام گرفته روح‌الله کیان، امیرحسام عباسی و مجید کاویانی به عنوان ناظرین شورا در کمیسیون عالی معاملات انتخاب شدند. ناظران شورا در هیئت عالی سرمایه گذاری کرج نیز مریم قهرمانی، حمیدرضا ابوالحسنی، امیرحسام عباسی و سعید مصطفایی انتخاب و معرفی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =