رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از بخشیده شدن جریمه دیرکرد وام در صورت پرداخت بدهی تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران درباره وام صندوق رفاه نوشته است: به تازگی پیامک هایی برای دانشجویان ارسال شده که هر چه سریعتر برای پرداخت جریمه اقدام کنند که جریمه های بسیار زیادی برای آن ها محاسبه شده که قابل پرداخت توسط دانشجویان نیست. آیا صندوق رفاه برای بخشیدن این جریمه ها برنامه ای در دستور کار دارد؟


در همین رابطه ذوالفقار یزدان مهر، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به خبرآنلاین می گوید: مطابق مصوبات هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان کسانی که سه قسط و بالاتر پرداخت ننمایند بدهی آنان به دین حال تبدیل شده و مشمول 12 درصد جریمه سالانه می شوند.


او ادامه می دهد: اما به موجب مصوبه تیر سال 94 صندوق رفاه دانشجویان مبنی بر ایجاد سیاست های تشویقی و حمایت، چنانچه دانش آموختگان حداکثر تا پایان مهرماه 94 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند از پرداخت 50 درصد جریمه دیرکرد بدهی معاف می شوند.


17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    1 0
    خيابان اصلي حسين آباد مهر شهر واقع در منطقه 4 شهرداري كرج جولانگاه وانت هاي ميوه فروش و چرخ هاي دستفروش مي باشد كه اين مسئله باعث ترافيك و تلف شدن وقت مردم مي شود . در ضمن اين خيابان بايد يك طرفه شود تا بار ترافيك حل شود . لازم به ذكر است عقب نشيني چهار راه فرهنگ تا اكبر آباد انجام نپذيرفته و شهرداري عدم همكاري مردم را عنوان مي كند در صورتي كه طبق قوانين جايي كه منافع عمومي ارجحيت دارد دولت بايد آن را به منافع فردي ترجيح دهد و تسريع در منافع عمومي را در اولويت قرار دهد. لطفاً پيگيري نماييد..