تسنیم نوشت: معاون امور مسکن و ساختمان با بیان این‌که پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در تدوین بسته خروج از رکود پرداخت وام حداکثری است، گفت: عملیاتی شدن افزایش وام جعاله هنوز مشخص نیست و باید در این بسته گنجانده شود.

حامد مظاهریان با بیان این‌که سیاست‌های بخش مسکن در گرو بسته جدید خروج از رکود قرار گرفته است، اظهار کرد: چون قرار است در این بسته جامع‌نگری و بخش مسکن هم در آن لحاظ شود، باید تا پایان هفته منتظر بمانیم.

وی با بیان این‌که در این بسته وام‌های مختلف بخش مسکن نیز دیده شده است، تصریح کرد: عملیاتی شدن افزایش وام جعاله از 10 میلیون تومان به 20 میلیون تومان با توجه به زمان رونمایی از وضعیت مسکن در بسته خروج از رکود، هنوز مشخص نیست و باید در این بسته گنجانده شود.

وی در خصوص پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به کارگروه تدوین بسته خروج از رکود اقتصادی اظهار کرد: پیشنهاد ما حداکثر مبلغ لازم برای خروج مسکن از رکود با استفاده از تسهیلات خرید است. قیمت نهایی این وام هنوز تأیید نشده و تا پایان این هفته مشخص خواهد شد.
22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    15 10
    اصلا کل قیمت خرید مسکن را وام بدن فقط یه سوال من با یک میلیون تومان حقوق ماهیانه اونم به شرط عدم اخراج و پرداخت به موقع کی می تونم یه خانه 50 متری به قیمت متری سه میلیون بخرم و قسط ش را بدم و زنده بمونم با حداقل خوراک
    • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
      1 0
      کی گفته من وشما باحقوق ۱ میلیونی میتونیم خونه بخریم؟؟؟ این طرح واسه اقشار متوسط جامعه است. خط فقر الان ماهیانه ۲/۵ میلیونه ومن وشما چندین مترزیرخط فقرهستیم. لذا اگر بتونیم ماهی۱۰۰ هزار تومن در بانک مسکن پس انداز کنیم شاید بتونیم ۱۵ سال دیگه با وام صاحبخونه بشیم. تنها راهش اینه عزیز من.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    1 0
    با توجه به اینکه برای خرید یک آپارتمان 70 متری حداقل 400 الی 500 میلیون تومان لازمه, این وام 100 میلیونی نه فقط برای اقشار ضعیف بلکه اقشار متوسط جامعه هم کمه. تنها در صورتی خرید مسکن ممکنه که بانک ها حداقل 80 درصد قیمت مسکن مورد نظر رو به صورت وام های درازمدت 15 الی 20 ساله به متقاضیان پرداخت کنن و تا زمان بازپرداخت کامل وام , ملک در گرو بانک بمونه. راه دیگری هم نداره
  • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    شنبه ابلاغ وام مسکن