عجیب‌ترین هتل جهان قبل از اینکه به خاطر گرمای هوا متلاشی و ذوب شود، طی 3 ماه از سال از میهمانان استقبال می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، این هتل شیشه‌ای که ساختمان آن کاملاً از برف و یخ ساخته شده در 149 مایلی شهر مونتریال کانادا قرار دارد. اول دسامبر هر سال کارگران شروع به ساخت این هتل عجیب می کنند و آنجا را روز 4 ژانویه افتتاح می کنند. این هتل روز 4 آوریل تعطیل می‌شود.

امسال این هتل برای دهمین سال متوالی ساخته شد و 15 کارگر با استفاده از 15 هزار تن برف و 500 تن یخ این هتل را ساختند که 36 اتاق و 2 سالن دارد و با تعدادی مجسمه، فرش، لوستر و تابلوهای هنری تزئین شده است.

سرمای هوای این منطقه در طی این 3 ماه 5 تا 25 درجه سانتیگراد زیر صفر است، اما سرمای داخل هتل 3 تا 5 درجه سانتیگراد زیر صفر است.

میهمانان این هتل می توانند یک یا چند شب را در آنجا بگذارانند. آنها داخل کیسه خواب روی تخت‌های یخی می‌خوابند. البته افراد بسیاری نیز تمایل دارند جشن‌های ازدواج، تولد و غیره را در این هتل برپا کنند.

در این هتل تعدادی نمایشگاه‌های هنری برپا می‌شود که بسیاری از زائران، افراد کنجکاو و تولیدکنندگان فیلم را به آنجا می‌کشاند.

هزینه اقامت یک شب در این هتل 332 دلار است، اما اگر اتاق دو تختخوابه باشد، تعرفه آن 358 دلار است. هر فرد بزرگسال برای دیدن از این هتل باید 15 دلار بپردازد. همچنین از کودکان و خانواده‌ها نیز به ترتیب 8 و 38 دلار دریافت می شود.
القبس/2 مارس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 46936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =