واحدمرکزی خبرنوشت: رئیس حزب حرکت ملی ترکیه در پی حملات تروریستی دیروز در آنکارا هشدار داد آینده ترکیه به صورت بی سابقه‌ای با خطر مواجه است.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت چاپ ترکیه ، دولت باغچه لی با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی دیروز را در آنکارا محکوم و تاکید کرد پایتخت ترکیه روز شنبه شاهد یک فاجعه بود.
وی گفت : مردم ترکیه بار دیگر با چهره خونین و پلید تروریسم مواجه شدند.
باغچه لی افزود جنایتکارانی که به خود بمب بسته بودند دستور کشتار را اجرا و قلب های مردم ترکیه را عمیقا مجروح کردند.
وی گفت : این حمله، ترکیه و یکپارچگی جامعه این کشور را هدف قرار داد.
باغچه لی با انتقاد از اوضاع امنیتی ترکیه تاکید کرد بی اطلاعی سازمان های امنیتی و اطلاعاتی ترکیه از ورود عاملان انتحاری به پایتخت ترکیه موضوعی است که این سازمان ها باید درباره آن پاسخگو باشند.
وی با انتقاد از حزب عدالت و توسعه افزود امتیازدهی حزب عدالت و توسعه به تروریست ها و به مردم ترکیه آسیب رسانده و تروریست هایی را که از خون تغذیه می کنند ، گستاخ تر کرده است.
رئیس حزب حرکت ملی تاکید کرد عاملان و حامیان انفجارهای تروریستی آنکارا باید شناسایی شوند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    14 8
    این اردوغان با سیاست های ماجراجویانه اش پدر ترکیه را درآورد. کسی که قانون را به نفع قدرت خود تغییر دهد بهتر از این بر سر کشورش نمی آورد.
  • عباس IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    15 10
    سلام،اگرسازمانهای اطلاعاتی وامنیتی ترکیه خود مسبب این انفجارهاباشندچه کسی بایدپاسخگوباشد؟دولت ترکیه سابقه بسیاردرخشانی درمدیریت بمب گداریهای انجام شده توسط تروریستهادرکشورهای سوریه،عراق ولبنان داردوهمه گروههای تروریستی بمب گذاردرترکیه پذیرایی وپشتیبانی میشوندوترکیه کانال ورودوخروج تروریستهااست ونوددرصدتروریستهاترکیه رابرای ورودبه سوریه وعراق انتخاب میکنندچراکه درحمایت قلبی دولت اردوغان ازخودهیچ شکی ندارند.طارق هاشمی معاون رئیس جمهور عراق پس از آنکه دستش بعنوان مسئول بمب گذاریهای عراق که جان صدهاهزارنفررا درعراق گرفت روشد به ترکیه گریخت واز طرف اردوغان به گرمی پذیرایی شد.دولت خودخوانده وفراری یمن که دستش به خون هزاران یمنی آلوده است دولت اردوغان وسفارتش رادر ایران حافظ منافع خود قرارداده است.
  • مریم RU ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    12 8
    با وجودی که بعیدمی دانم چاپکنی ولی نظرم را می نویسم با وجودی که همه می دانند اردوغان یک دیکتاتور است ولی این بمب گذاری ها بعید است کار او باشد چون بعد از بمب گذاری قبلی در دیار بکر محبوبیت حزب دمیر تاش تازه بالا رفت با توجه به این که خود وخانواده زیادبه شهر وان سفر می کنیم وان برخلاف دیار بکر که بیشتر مردم هوادار یا پ کا کا یا حزب دمیر تاش اند در شهر وان مردم پنجاه پنجاه هوادار اردوغان ودمیر تاش اند که بعد از بمب گداری قبلی هواداران دمیر تاش در وان زیاد شدقلیچ دار اغلو وباغچه لی هم اصلا در این مناطق حتی پنج درصد هم هوادار ندارند واصولا اردوغان از نطر ترکهای ترکیه یک ملی گرا محسوب نمی شود که این اقدامات به نفعش تمام شود
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 11
    نترس بابا تا ایران هست آینده هیچکس در خطر نیست خودمون همه رو سرجاشون میشونیم