فائزه هاشمی در گفت و گو با یک رسانه فارسی زبان خارج از کشور به دفاع از مواضع پدرش پرداخت.

سایت صراط بی آنکه از رسانه ای که فائزه هاشمی با آن گفتگو کرده است و این سایت آن را نقل کرده نوشت دختر هاشمی رفسنجانی در این گفتگو در مورد بازداشتش در 30 خرداد گفت:«من به اتفاق دخترم مونا، دو دخترخاله و یک نوه خاله ام بازداشت شدم اما اینکه گفته شد به دلیل امنیت خودم بوده، دروغ بود، حدود 30 ساعت بازداشت بودم.»

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آزادی شما به دلیل نسبت نزدیک شما با آیت‌الله هاشمی نیست؟ گفت: «بله این احتمال وجود دارد که به خاطر نسبتی که با ایشان دارم کاری نداشته اند.»

وی دلیل انتقادات گسترده علیه خود و برادرش را جایگاه هاشمی رفسنجانی و تاثیر گذاری وی دانست.

فائزه هاشمی عدم حضور پدرش در نماز جمعه را خواست خود وی خواند و دلیل آنرا به آزار و اذیت نیفتادن مردم دانست.

وی با اشاره به این که برخی هاشمی را متهم به سازش میکنند و این نمی تواند واقعیت داشته باشد؛ گفت: «عملـکـرد ایـشان و تـاریخ انـقلاب، چـه بعد از انقلاب و چه قبل از انقلاب نشان داده است که آقای هاشمی بر سر حقوق مردم سازش نـمی کند، اگر چنین بود اینقدر مورد هجوم قرار نمی گرفت. رسانه ها را ببینید.»

فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت درباره مواضع واقعی پدرش گفت: «آقای هاشمی مواضع خود را در نماز جمعه معروف اعلام کردند.»

فائزه هاشمی در پاسخ به این پرسش که "آیا می توان آقای هاشمی را سبز دانست؟" گفت: «از آنجایی که جنبش سبز دارای یک سری خواسته هاست که با نظرات عنوان شده آقای هاشمی اشتراک دارد می توان ایشان را هم سبز دانست. البته آقای هاشمی معمولاً فراتر از این گونه تقسیم بندی ها قرار گرفته و عمل کرده است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 46645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =