۰ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵

تهیه‌کننده برنامه «نقد سینما» که پخش آن از هفته گذشته در شبکه چهار آغاز شده است درباره رویکردهای این برنامه سینمایی توضیح داد.

علی سلیمانی تهیه‌کننده برنامه «نقد سینما» از زیرمجموعه برنامه های «نقد چهار» درباره تازه ترین فعالیت خود گفت: ما در شبکه چهار به دنبال یک برنامه خوب و مخاطب پسند هستیم اگرچه برنامه دیگری هم حول محور کارشناسی و ارزیابی سینمای ایران به نام «هفت» مدت ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده اما هر یک با رویکردهای متفاوت این حوزه را بررسی می کنند.

وی افزود: قصد ما توجه به کیفیت برنامه و هدف نهایی تاثیر گذاشتن بر سینمای ایران است. این برنامه که با اجرا و کارشناسی امیرشهاب رضویان روی آنتن می رود دو بخش اصلی دارد؛ بخش اول به نقد فیلم های در حال اکران اختصاص دارد به این ترتیب که کارگردان و تهیه کننده با حضور یک منتقد درباره فیلم خود صحبت می کنند و هر آنچه را درباره فیلم‌شان لازم است بازگو شود در اختیار بیننده قرار می دهند.

سلیمانی گفت: بخش دوم به مسایل کلان سینما اختصاص دارد و این هنر را در حوزه های فلسفه، روانشناسی، جامعه و ... بررسی می کند تا امکان راهگشایی بیشتر برای پرداختن به مسایل عمقی تر را فراهم کند زیرا در غیر این صورت پیشرفتی برای سینما نمی توان قائل بود و چشم انداز روشن از هنر هفتم گرفته می شود.

وی در پایان اشاره کرد: این برنامه پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    7 0
    اینو دیدم خیلی بهتر از هفت بود.
  • بی نام RO ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    4 3
    ولى چه جالب برنامه هفت رو با اون همه مخاطب از بين بردن
    • احسان IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
      2 3
      برنامه ی هفت از شبکه ی سه پخش میشه،جمعه ها
  • امیدبخش حسین US ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    2 2
    با سلام به خبر انلاین ببخشید من روشن فکر نیستم ولی حداقل تا این حد متوجه میشوم که روشن فکری یک حسن هستش نه ضعف برنامه هفت دارد به امبتذال کشیده میشود در دولت دهم وزیر ارشاد اسلامی احمدی هم بعد از وزیر شدن گفت سینما کمدی بدون اینکه از دنیا طنز چیزی متوجه شود و شما دیدید چه بر سر سینما امد اثار مستحجن به نام کمدیمتاسفم اقای افخمی که از اخراجی 2 بعنوان اثر ارزشمند یا میکنید وقتی فیلم اذر شهدخت و دیگران جایزه بهترین فیلم نامه را گرفت حیر زده شدم چگونه این فیلم نامه جایزه گرفته حالا متوجه شدم این بازی بود ک هفت با سیاست خودشان ساخته شود و شعور فرهنگی مردم نازل شود هفت را همه فرهنگی های با ارزش تحریم کردند خبر انلاین محترم خواهشش میکنم انتشار دهید شما اینه و امید مردم هستید دولت محترم
  • گمنام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    2 2
    به نظر من شبکه چهار اگه لوگوی خودش رو عوض کنه،یا حداقل رنگ لوگو رو عوض کنه،بینندگانش خیلی بیشتر میشن رنگ ابی پررنگ مخاطب رو دلزده میکنه