استاندار یزد با اشاره به تجربیات گران‌قدر فرهنگیان بازنشسته استان گفت: شما معلمان پیشکسوت سرمایه ارزشمند جامعه هستید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مراسم ويژه تجليل از بازنشستگان و پيشكسوتان آموزش‌وپرورش استان با عنوان «زمزمه محبت 3» ويژه فرهنگيان متولد سال‌های 1328 تا 1331 با حضور استاندار يزد، مشاور وزير آموزش‌وپرورش، مديركل حوزه استاندار، مديركل آموزش‌وپرورش و جمعي از مسئولان استان در پرديس شهيدان پاک‌نژاد يزد برگزار شد.


استاندار يزد در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره جان‌باختگان حادثه غم‌بار منا تأكيد كرد: بايد علت اين فاجعه مشخص شود و از سال‌های آينده كشورهاي اسلامي در مديريت نمودن مراسم حج دخالت درست و صحيحي نمايند.


سیدمحمد ميرمحمدي با اشاره به برگزاری این گردهمایی اظهار داشت: شما معلمان پيشكسوت انباشته‌ای از دانش‌های زمانه هستيد و بايد به نحو شايسته از اين سرمايه ارزشمند استفاده شود.


وي ادامه داد: متأسفانه در جامعه امروز كمتر از تجارب بازنشستگان استفاده می‌کنیم درصورتی‌که در ساير كشورها و جوامع توسعه‌یافته کانون‌های فكري و مشورتي متشكل از بازنشستگان هر حوزه تشكيل می‌شود و از علم و دانش آن‌ها در پيشرفت آن شغل موردنظر استفاده می‌گردد.


ميرمحمدي تصريح كرد: شايسته است كانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش استان کارگروه‌های مختلفي را در زمینه هاي گوناگون تشكيل دهد و از تجربيات فرهنگيان بازنشسته در حوزه‌های متنوع به‌ویژه امر تدريس استفاده شود.


رئيس شوراي آموزش‌وپرورش استان در پايان سخنان خود گفت: پيشرفت امروز ايران اسلامي نتيجه كار و تلاش ديروز شما معلمان پيشكسوت استان و فرهنگيان بازنشسته است و می‌توانیم با استفاده از علم، دانش و تجربه شما گام‌های مؤثري در مسير ارتقاء جامعه برداريم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =