صداوسیما نقش مهمی در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق در جامعه دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از صداوسیمای مرکز یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از يزد، حميد رضا نصيري زاده با همراهي مسئولان سازمان مديريت از بخش هاي مختلف صداوسيماي مركز يزد بازديد كرد.

در اين ديدار كه باحضور رئيس و معاونان صداوسيماي مركز يزد همراه بود، از استوديوهاي توليد صداوسيما، بخش هاي فني، واحد خبر و پخش زنده بازديد بعمل آمد.

رئيس سازمان مديريت در اين بازديد با تشكر از اقدامات و فعاليت هاي صداوسيماي يزد، نقش اين نهاد را در فرهنگ سازي صحيح و اطلاع رساني دقيق در جامعه، مهم ارزيابي و خاطرنشان كرد: تهيه و توليد برنامه هاي مرتبط با برنامه هاي توسعه اي در استان همراه با ديدگاه هاي تحليلي و كارشناسي مي تواند نقش مهمي در هم افزايي و مشاركت آحاد مردم و صاحبنظران داشته باشد.

حميد رضا نصيري زاده با اشاره به اينكه سازمان مديريت، تدوين برنامه ششم توسعه كشور را در دستور كار دارد، تصريح كرد: توسعه به معناي واقعي زماني اتفاق مي افتد كه همه مردم درخصوص اين برنامه ها، اهداف و اولويت هاي توسعه استان آگاهي و اتفاق نظر داشته باشند.

مديركل صداوسيماي مركز يزد هم در اين بازديد ضمن خيرمقدم، نقش رسانه را در راستاي تحقق اهداف توسعه استان مهم ارزيابي كرد و آمادگي اين سازمان را براي كمك به تحقق اين اهداف اعلام نمود.

احمد پهلوانيان همچنين به طرح مسائل و مشكلات اين مركز از قبيل كمبود تجهيزات فني و لزوم بروز رساني امكانات مورد نياز در راستاي بهينه سازي اطلاع رساني و ساخت و پخش برنامه هاي راديويي و تلويزيوني پرداخت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =