علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران خبر فروش حق پخش بازی های داخلی تیم ملی ایران به شرکت خارجی را تکذیب کرد.

زاوش محمدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته حسین ذکایی عضو شورای سیاست گذاری ورزش صدا و سیما درباره پخش بازی ایران به خبر آنلاین گفت: «فدراسیون بازی های خانگی اش را به شرکت سیلوا فروخته است. برای همین ما دیگر ابزاری نداریم که بخواهیم بازی به بازی با کشورهای دیگر معامله کنیم. بهتر بود آنها ما را در جریان می گذاشتند ولی اصلا این اتفاق نیفتاد. اگر آنها این کار را نمی کردند، ما الان مشکلی برای پخش بازی ها نداشتیم». از فدراسیون فوتبال به گوش می رسد که برای درآمد زایی بازی های داخلی تیم ملی را به شرکت «جی پی سیلوا» فروخته اند. در سال های گذشته معمولا بر سر پخش بازی های داخلی و خارجی تیم ملی، معامله صورت می گرفت. معمولا معامله این شکلی بود که رسانه ملی در مذاکره با رسانه ها و فدراسیون های کشور مقابل(مثلا عمان) روی کاغذ با آنها توافق می کرد که «ما مجانی بازی تهران را به شما می دهیم و شما هم مجانی بازی مسقط را به ما بدهید.» حال رییس فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای فروش بازی های داخلی تیم ملی را به شرکت خارجی را تکذیب کرد.کفاشیان در مصاحبه با تسنیم گفت: نه اصلا این موضوع صحت ندارد و من قویا آن را تکذیب می‌کنم. بازی‌های داخلی تیم ملی به شرکت خارجی نفروخته‌ایم و پخش مسابقات خارج از خانه این تیم هم از دست فدراسیون خارج است.

حال باید دید صحبت های فدراسیون درست است یا صدا و سیما.برای رسیدن به جواب این سوال باید تا ساعت 18 فردا صبر کنیم و ببینیم بازی تیم ملی ایران از رسانه ملی پخش می شود یا خیر؟
پیش از این صدا و سیما در راستای سیاست های جدیدش بازی نفت تهران و الهلال امارات را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا پخش نکرد.


256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =