بسیج نوشت ، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره علمی تا ثریا و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات دانشجویی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

احمد راستینه اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی استان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، جشنواره علمی "تا ثریا" را برگزار می کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در بیان اهداف جشنواره، گفت:‌ معرفی فعالیت های برتر استانی، ایجاد تشکل دانشجویی بمنظور بالا بردن سطح علمی و پویا نمودن برنامه های علمی در سطح دانشگاهها، تشویق دانشجویان مخترع و مبتکر، گفتمان سازی و مطالبه گری در سطح دانشگاه ها، زمینه سازی برای الگو گیری سایر تشکل های استان جهت اجرایی نمودن هر چه بهتر جشنواره از اهداف این جشنواره علمی است.

راستینه افزود: برپایی نمایشگاهی از اختراعات و ابتکارات دانشجویان دانشگاه های سراسر استان چهارمحال و بختیاری به همراه تجلیل از رؤسای دانشگاه های برتر از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی، ادامه داد: موارد داوری و ارزیابی جشنواره علمی تاثریا، در دو بخش فردی و تشکل های دانشجویی است که در بخش فردی؛ اختراعات و ابتکارات، مقالات، پایان نامه ها و کتاب های شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان، خاطرنشان ساخت: در بخش تشکل های دانشجویی این جشنواره؛‌تشکیل و فعالیت هسته های علمی مطالبه گر، نشریات تخصصی و کرسی های آزاداندیشی با موضوعات علمی به داوری گذاشته می شوند.

راستینه،‌مهلت ارسال آثار به دفتر جشنواره را 15آبان ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری جشنواره 24 آذر و زمان برپایی نمایشگاه 14 و 15 آذرماه است.

وی، گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی chbsbs.ir مراجعه یا با تلفن های 03833385280 و 03833385129 تماس بگیرند.

گفتنی است:‌ دفتر مرکزی جشنواره علمی تاثریا در شهرکرد، میرآباد شرقی، سازمان بسیج دانشجویی استان قرار دارد.

لازم به ذکر است حضور در این جشنواره برای عموم دانشجویان آزاد است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =