ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق شمالی تهران مشکل بزرگی است که بارها مخاطبان سرویس مشکلات مردم به آن اعتراض کرده اند و اکنون شهرداری تهران گفته به همه آنها تذکر داده و تخریب بناهای غیرمجاز را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها شهروندان مناطق شمالی تهران در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته اند و نسبت به تخریب باغات و ساخت و ساز غیرمجاز در این مناطق گران، انتقاد کرده اند. 

شاید از این روست که شهردار منطقه ۲ تهران اعلام کرده این نهاد، به شدت با تخریب محیط زیست و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می کند.
در همین راستا شهردار منطقه دو تهران از تخریب 12000 متر مربع حصارکشی و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم درکه خبر داد.
"عزیزاله نظری" با اشاره به اینکه بناهای تجاری غیرمجاز در محدوده حریم درکه تخریب می شود، گفت: 12 هزار مترمربع از ارتفاعات درکه که دیوار کشی و محصور شده بود و در آنها ساخت و سازهایی صورت گرفته بود، با حکم قضایی تخریب و اراضی آزاد شد.
او در ادامه توضیح داد: 400 متر مربع بنای تجاری که غیر مجاز ساخته شده بودند، در روزهای گذشته تخریب شد. همچنین به کلیه ساخت و سازهای غیر مجاز ایجاد شده در منطقه تذکر داده شده و مطابق احکام قضایی با آنها برخورد خواهد شد.
به گفته نظری، صیانت از اراضی ملی و محیط زیست منطقه از اصولی ترین سیاست های کاری منطقه دو تهران شمرده می شود.

 

۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    2 0
    شهرداری منطقه 22 خوابه
  • همشهری IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    3 0
    آقای نظری پروژه السو 30 طبقه تجاری با کلی آلایندگی زیست محیطی که تو باغ 10 هزار متر ی ساخته میشه مجازه؟؟؟؟؟؟؟؟ البته صاحبان پروژه میگن کسی نمیتونه جلو مارو بگیره چون با شهرداری شریکیم نشانی: ستارخانحبیب الهیاکبری
  • سیا A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    شهردار منطقه یک تهران هم رفته گل بچینه ، تمام باغات در حال تخریب و جاشون مجوز ساخت هایپر و ماگامال و ... را میدهند تا پوشاک برند اروپایی و اسراییلی بفروشند.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    این همونه که ماکت جنازه با کفن گذاشت تو پارک نهج البلاغه ؟