براندن راجرز سرمربی تیم لیورپول بعد از کسب نتایج صعیف از کار اخراج شد. راجرز بعد از این اتفاق به شدت ابراز دلتنگی و ناراحتی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ دیروز و قبل از بازی با اورتون در دربی مرسی ساید همه از این می گفتند که اگر لیورپول موفق به شکست دشمن همیشگی نشود، براندن راجرز باید راه خروج از آنفیلد را پیش بگیرد. همین اتفاق افتاد. یک تساوی کافی بود تا بعد از بازی راجرز دست به کمر کنار زمین بایستد و به نوعی آخرین لحظات خود به عنوان سرمربی لک لک های دوست داشتنی را با آرامش بیشتری بگذارند. چیزی که او در طول این 3 سال خیلی حس نکرد. شاید در طول این مدت حاضرین در آنفیلد خیلی او را مورد انتقاد شدید و توهین قرار ندادند اما هرگز برای او و تیمش مثل قبل سرود « You'll Never Walk Alone » را نخواندند. راجرز در اولین مصاحبه خود بعد از اخراج به شدت ناراحت به نظر می رسد. ناراحت از اینکه فرصت بودن روی نیمکت یکی از تیم هایی که نقش اساسی در خاطرات فوتبالی ها دارد را از دست داده است. او در مصاحبه خود می گوید : « من واقعا بابت این اتفاق ناراحت هستم که دیگر نمی توانم هدایت لیورپول را به عهده داشته باشم. این یک افتخار و امتیاز فوق العاده برای من بود که توانستم در این 3 سال مربی چنین تیمی باشم. لیورپول دوران من شاید جوان و کم تجربه بود اما این بازیکنان جوان استعداد هایی هستند که به زودی می درخشند و صمیمیت آنها می تواند کمک بزرگی به لیورپول بکند. »

راجرز در دوران حضورش در آنفیلد خیلی بدشانس بود. شاید اگر دو فصل پیش بعد از 24 سال لیورپول قهرمان لیگ جزیره می شد، الان راجرز سر کار بود و تبدیل به آن مربی محبوب هواداران می شد.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =