اجرای بیش از 300 برنامه در هفته ملی کودک در آذربایجان غربی

زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای بیش از 300 برنامه در این استان در هفته ملی کودک خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت : هفته ملی کودک در استان آذربایجان غربی در 17 شهرستان ، 33 مرکز فعال این کانون با بیش از 300 برنامه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود :در روز نخست هفته ملی کودک با حضور در بیمارستان های مطهری و امید و عیادت از کودکان بیمار و همچنین برنامه یادبود شهدای منا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد : با حضور گروه بچه های ایران در دو روستا و اجرای برنامه های ویژه و همچنین برنامه پایانی در سالن 2000 نفری خانه جوان ارومیه پیش بینی شده است.

زاهدی در ادامه گفت : در ادامه 7 روز برگزاری این هفته برنامه های مختلف دیگری از جمله بازدید از اماکن تاریخی ، برگزاری جشن ها و همایش های نقاشی ، اهدای کتاب به کتابخانه ها ، اجرای بازی های محلی ، برنامه کاشت درخت توسط کودکان و ... برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : با حضور مسئولین و اعضای کانون مقدمات راه اندازی کانون فراگیر و عضو گیری از کودکان با توانمندی های خاص کلید خواهد خورد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روز شمار هفته ملی کودک امسال را به شرح زیر امسال کرد :

چهارشنبه 15 مهر : کودک ، سلامت ایمنی

پنج شنبه 16 مهر : کودک ، هنر و میراث فرهنگی

جمعه 17 مهر : کودک ، خانواده و رسانه

شنبه 18 مهر : کودک ، کتاب و کتابخوانی

یکشنبه 19 مهر : کودک ، محیط زیست و منابع طبیعی

دوشنبه 20 مهر : کودکان ، دنیا و صلح و دوستی

سه شنبه 21 مهر : کودک ، آموزش و تربیت اسلامی

شایان ذکر است کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی دارای بیش از 62000 عضو در 17 شهرستان 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار و پستی با بیش از 380 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این مرکز است.

هفته ملی کودک از روز 15 مهر لغایت 21 مهر در نقاط مختلف ایران و استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =